Richie85 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Linglong er vel blant de billigste dekka? Og de ripene der skulle jeg sett deg polere bort Er ute etter slike felger jeg, men de der var for skadde til den prisen. Skal bli M-Paralell gutt du også, Thomas?
Gjest Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 nå har det seg sånn at disse ikke er så stygge som på bildene. har avslått bud på 6000kr første dagen jeg la de ut. da kom det 3 bud på det. kom til ogmed en å så på de og bøy 6000kr. han måtte dra hjem uten de.. noe jeg ser i dag var dumt å la han gjøre noe som var dumt å avslå ser jeg nå. . kan leveres drammen i morgen kl 17 ca. 5800kr. ikke ei krone under.. er kun den ene felger som ser litt slitt ut. de andre er meget pene. dekke ser ubrukte ut.. det er mye små riper som går bort med auto sol eller lignende. såkaldte vaskeriper. grove riper kan nok telles på ei hånd
-Anders- Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Var det slik at det var 215 på alle hjula? Blir det ikke jævlig strekk i bakdekka?
Gjest Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 jo, det blir det. er derfor de passer 3 serie akkurat uten modding. men hvordan det er på uvalsa e36 veit jeg ikke... men skulle tru det går. hvis ikke er det vell bare å banke inn kanten
Rune B. Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Heisann Kim. Kan gi deg 4500kr for alt sammen. Kan hente de i morgen. Mvh Rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå