Jokke Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 jepp det er den! vurderer nå å selle den i deler dersom ingen vil kjøpe alt samlet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Om du selger i deler er jeg interessert i ratt, og kanskje interiør. Send PM om du skal selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 hva er prisen på hele bilen da? mulig jeg er intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 vis du selger i deler, er jeg intr i dempertårna framme me bremser og hele pakka;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 ok, notert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osjaavik Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Hvis/når du selge bilen i deler så er jeg interessert i speilene, bakrutesenker, bagasjelokket og interiøret(hvis ikke det blir for dyrt og for mye stress å sende så store ting) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 hvor mye skal du ha for hele driten da? er intressant om den er reparerbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedtouch Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 ok glem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 bud: 25000 for hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Hvis du skulle finne på og selge deler, er jeg intr i motor og gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 bud notert! dere som er intesert som bor så nær må komme å se på bilen! sikkert 30 personer som her "lyst" på, men ingen har sett på bilen enda.. jeg mener det er mye svært bra deler på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 er det mulighet å få skilt på den igjen? hva må til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Det går and ja! men da må bilen rettes i jigg.. traff en stein med høyre rammevang så den er trykket bak en del.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 bilen selges nå for 15ooo,- uten motor og gir dersom noen er intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 pris på bakfanger og ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg