sgrevskott Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Ønsker å kjøpe komplett m5 skjørt til e34 sedan (om det har noe betydning.. tror det er samme på sedan og touring). helst i bergen, men kan evt hente på østlandet;) lakk har ingenting å si, ettersom bilen skal på hellakk i mars;) Pris: kom med et tilbud Sverre
sgrevskott Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 jada, men trenger front også har du sett på listene nå?
Stephan.s Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Har vært på verkstedet en dag siden midten av desember, og det var fordi min egen bil ikke gikk. Men har ikke turt å tenke på å ta av listene enda. Må få meg litt lesestoff på hvordan disse tas av uten å knekke/skade noe. Skjørtene og fangeren blir her til noen henter det i allefall. Mange som melder interesse, helt til det kommer til saken om å kjøpe. Da blir "plutselig" alle usikre.
sgrevskott Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 okei.. eg e innteresert i å kjøpe! no får eg bilen min på veien i løpet av neste uke, så det må være mulig å ta en oslotur da:) men kan du ikke se om du kan lese deg opp litt på listene? så kan vi snakkes videre på pm! Har noen andre orginal m5 front da?? siden stephan sin er herpa?!
ingard Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Har vært på verkstedet en dag siden midten av desember, og det var fordi min egen bil ikke gikk. Men har ikke turt å tenke på å ta av listene enda. Må få meg litt lesestoff på hvordan disse tas av uten å knekke/skade noe.Skjørtene og fangeren blir her til noen henter det i allefall. Mange som melder interesse, helt til det kommer til saken om å kjøpe. Da blir "plutselig" alle usikre. "Folk" er interessert i å kjøpe.. Dog er det jo alltids noen nisser som byr over deg, men som ikke kjøper.. Det betyr ikke at andre (les: jeg) ikke er interessert enda..
sgrevskott Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 det har jo litt med prisen å gjøre også da.. frister jo litt å kjøpe nytt når det bare koster så vidt mer alt ink fra tyskland..... men nok om det.. er det noen som har m5 front? hvis ikke må jeg jo uansett bestille den fra tyskland:S Sverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå