Gå til innhold

M3 E30 prosjekt!


Bimmer Simen
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo! :D

Jeg og noen kompiser skal leie garasje, slik at vi kan mekke og bygge biler og motorer.

Jeg skal kjøpe en E30 og bygge den om til M3.

Motor er uvisst enda. Men det som er sikkert er at det blir turbo og NM så det holder.

Kommer til å legge ut bilder og kommentere hvert bilde etter hvert under veis i prosjektet.

Kommer til å oppdateres minst 1 gang pr uke!

Bilen skal bli showcar med kraftig motor. Ikke en 2,0L med 150 hk. Men real power.

Mitt største problem er at jeg mangler bil.

Fant Komplett M3 styling på www.koed.dk, men de har visst problemer med levering, fra forhandleren deres. Så jeg har et lite problem! Finner ikke komplett styling andre plasser. Si fra om du vet av noe!

Om noen her inne skal selge en E30 (motorstørrelse har ingenting å si!) så si fra!

2-dørs/coupe da så klart :)

Bilen skal helst kunne kjøres hjem. Men er interessert i alt av 2-dørs!

Rust er ikke noe problem, bilen skal ribbes og pusses opp fra grunnen av.

Den som evt selger meg en bil vil få se en total forvandling når prosjektet er ferdig, og være glad for at han/hun solgte meg bilen.

Sponsing er av veldig høy interesse!

Prosjektet settes ikke bort etter 2 mnd, men fullføres fullt og helt!

Hva er vel bedre enn å ha bygget bilen sin selv? Dette vil bli en drøm som bekommer virkelighet.

Folk spør hva jeg betalte for bilen, da kan jeg med et fornøyd smil svare: Jeg har bygget bilen selv!

Om noen synes dette høres ineressant ut, send et brev eller svar i tråden!

Skriv gjerne meninger om dette! :)

Mvh Simen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du følger opp det du sier, da kan dette bli meget intressant!

Gleder meg! :)

Lykke te :wink:

Følger det såklart opp om jeg får tak i bil, og komplett styling, som det viser seg å være lite av på nettet? =/

Men har snakket med noen bilbyggere jeg venter på svar fra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skal ta bort alt gammelt, og sette på org M3 skjermer fangere osv, c-stolper også. Har funnet ut at det er penere med org M3, istedet for glassfiber. Grunnen til at jeg skulle ha glassfiber var pga at det blir billigere, men nå blir det org M3 deler. Håper og tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...