RogE36R Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Skal lakkere div små deler på nye e30èn min.. Hva er det beste å bruke underst, med tanke på rust osv. Har et annet spm også, hvordan er det å sveise i gulvet, med tanke på asfaltplatene å sånn?
Morbus Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Skal du sveise så må asfaltplater bort. hvertfall i det området der du sveiser.
ladre Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Nødvendig å legge ned igjen i asfaltplatene? Stor forskjell med og utan?
Berre83 Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Du får tak i flere typer grunning som skal hindre rust, jeg bruker 2komponent zink grunning
Hawkon88 Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 tydeligvis har du ikke tatt av teppet på e30en din.. flaten med asvaltplater er meeget liten, og jeg tviler den gjør bilen merkbart stillere. skal du sveise i gulvet må du passe på å få vekk all "brent" lakk/tectyl på undersiden rundt der du sveiste å legger på nytt.. hvis ikke vil du bare få et rust bol der vannet kommer til direkte på stålet.. pass også på å ta pauser innimellom når du sveiser, så ikke erstatningsplaten eller karrosseriet slår seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå