xZoPpY Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Hei Må kjøpe nye vindusviskere i morgen, de som sitter på nå er bare altfor dårlig! Var på biltema, men de hadde ikke til min bil. Spørsmålet er om jeg skal dra til jæger å kjøpe, eller om det finnes andre steder.. f.eks bilglassforretning ol. Hva anbefales? Takker for svar på forhånd..
TheBirg Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Kjøpte mine superbe Bosch viskere hos en "Mekonomen" forhandler, vet ikke om de finnes hos deg.
xZoPpY Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Joda, de er her dem Men ser det finnes så mange forskjellige type viskere nå, så vet ikke hva jeg bør velge jeg Går ut ifra jæger sine er av beste kvalitet eller hur..kan jo ta turen til bilxtra og mekonomen og se der også..kan vel ikke være så stoor forskjell på viskere..
S.Arnesen Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 de fleste merker har ett register over hvilken type du skal ha til din bil. f.eks så skal jeg ha bosch 394 på e46'n
Rino Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 Champion pussere er veldig bra, hvor dem selges der du bor veit jeg ikke.
xZoPpY Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Aha, det høres bra ut. Tar turen til mekonomen i morgen jeg.. går ut ifra de er billigere enn jæger?! Kjøper pollenfilter samtidig hos dem tenker jeg
pbk Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Byggvarekjeden Bauhaus har billige Bosch-viskere. Drøyt 300 for komplette viskere foran til min E46 i hvert fall.
325ixturbo Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 du får kjøpt nav viskere hos naf, billig og bra
Motorpsycho Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Kjøpte mine viskere hos BMW, betalte 500kr, trodde d var mye, men de var faktisk ikke så overpriset i forhold til andre forhandlere.
bjalle Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Kjøpte mine viskere hos BMW, betalte 500kr, trodde d var mye, men de var faktisk ikke så overpriset i forhold til andre forhandlere. Man får kjøpt gummien løst på bmw,tar litt mer tid å bytte men sparer over 300 kr.
xZoPpY Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Takker for tilbakemeldinger. Var på mekonomen som anbefalt og de var veldig veldig grei med service. Kjøpte nye vindusviskere type Bosch, også nytt pollenfilter. Ble som natt og dag! Var heeerlig å slippe å høre høye lyder fra vindusviskerene og se klart ut ruten Slipper å anstrenge meg med å se ut ruten Så kjøptej eg lakk til bilen for å lakke litt småting til bilen, så nå kommer det seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå