Reset Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Hei. jeg har tenkt litt på å bygge om til elektrisk vifte på min 320, der det er mekanisk orginalt! er det noe hokkus pokkus for og få til det? er det noen som har gjort dette inngrepet før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 gjort dette på min, et blåsende vifte fra utsiden av radiatoren. koplet strømmen til viften via ett lysrelee, og bryter inni bilen, sjekk ut www.bmwe30.dk i diy menyen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 går det ikke an og få det slik at den skrur seg på automatisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 joda, om man kjøper en giver, og legger den i ene vannslangen, eller radiatoren... skulle hatt en 85graders giver... vet biltema har givere, men kun 92 0g 05 grader og org er den dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 hmmm... er det utrolig galt og bruke en 92graders giver? går det annt og finne slik på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 eneste er at siden du har alutopp, og denne bør ikke bli for varm, så dkulle du hatt en 85 graders... du finner universale ja, på nett, der du kan stille gradene vet dem har her: www.burtonpower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 haha:P engeeelsk jaa.. min sterke side. vet ikke om noe norsk? blir du ikke med og samarbeide med og finne en 85 graders giver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 hehe... tror ikke det nå, da bilen er til salgs, og har nett kjøpt varer for mangen høvdinger derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 åja. er ikke så flink på engelsk:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladre Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Kor slike vifter fåes kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 vet ikke helt hvor de fåes kjøpt! jeg tar vell med meg ei fra skolen jeg, siden vi holder på å skru fra hverandre en nissan primera, med elektrisk vifte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Vil tru denne skal hjelpe deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Ring kollevold på 32850030. De kan hjelpe deg med justerbar termostat. Ellers kan du dra på din lokale bildelsjappe ala bilxtra eller mekonomen. De kan skaffe flere typer termostater, om så med flere trinn. F eks fra en vw passat el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå