Gå til innhold

s50b30 M3 motor,gir og understell selges.

potetkongen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen delene kommer fra er en svensk coupe som har fått en god trøkk i sida (banan) Kan høre om kopi av vognkort er å oppdrive jeg. Er dette et must for å få den godkjent?

Åpen for bud så får vi se hvor vi ender hen.

Selges komplett med ALT ja. Har også 17" m3 felger til salgs som jeg glemte å skrive..(selges utenom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er en bil jeg kjøpte uten noen form for papirer...moms på delene tenkte du??

Hvorfor godkjenne? høvle toppdeksel å lakker det :)

Neida,skjønner folk som vil godkjenne å styre...kan skjekke opp moms å slike ting. Vraket er jo hos en hugger i Sverige nå. Vet ikke hva man må betale hvis en sier at delene kommer rett fra huggeriet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok hehe....borte blir det uansett har jeg el følelse av :)

En kamerat av meg som har skambydd 40 000 for alt sammen, Ikke aktuelt...tenkte å si 65 men går ned til 55 lapper for en grei handel. (muligens UTEN papirene noen vil ha med ) :wink:

Dette er da ALT. Motor,ledningsnett,eksos,gir,forstilling og bakstilling.

286 hk går godt. motor ser nesten ny ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg skal skjekke opp på mandag...men dukker det opp noen nå i helga som vil ha delene så selger jeg,her er det førstemann til mølla som gjelder.

Var ikke i mine tanker i heletatt disse papirene (sikkert for at jeg aldri har brydd meg om slikt å bare kjørt med div. motorer i div. biler kremt :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

95 mod. 112.000km garantert. Ingen form for svetting eller lekasje fra motor. Selges helst komplett. Dette er BRA deler for en som vil bygge om en e36 til m3.

Åpen for bud men ingen skambud! :twisted:

Er vel ikke pruting, men med slik info, og følgende, kan du ikke regne med noe annet.

Blir som å kjøpe noe usett, og kanskje katta i sekken.

Fått noe hard info, osv så hadde det sikkert hjulpet.

Hvis ikke virker det om du nettopp har registrert deg for å selge en bil og tjene penger på oss som er entusiaster...

Virker jeg hard her får dere unnskylde meg, men begynner å bli lei av folk som regger for å selge oss "stuff"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt krass ja,vart nesten redd her hehe. Eventuell kjøper SER at dette er bra saker...regge for å selge er jo nødvendig så. Er jo snakk om å kanskje hjelpe en som vil ha deler like mye som å selge. Kunne ha lagt det ut på finn.no men tror det blir lettere solgt her.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...