tictor Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 simons ruster jo før du får startet bilen.. hvorfor bytte???
owyj Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 bytte ut eisenmann med simons??! hva har du spist?
2mMy Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 bytte ut eisenmann med simons??! hva har du spist? det lurte jeg på og!
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2008 Skrevet Januar 18, 2008 det var vel katalysatortrøbbel som forårsaket bytte? 1500 penger for potta? hvordan var lyden med den potta? er ikke fornøyd med lyden i supersprint anlegget mitt.
Jonner'n Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 saken er at da jeg hadde potta bak på min, hadde jeg strake rør, altså uten mellompotte. og det blei litt jalla for mye lyd med de strake røra for min del. har ikke hørt lyden på potta uten mellompotte så det vet jeg ikke. hadde bilen hos svendsen eksos for å sette på ny m.potte og fikse opp i eksosen min. og da anbefalte de meg å sette på den potta. sikkert fordi de ville slippe å kappe, sveise og tilpasse eller no.. aner ikke Gidder ikke bytte tilbake nå som alt er i orden og alt er tilpasset.. men for all del! en feit potte.
Jonner'n Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 er opptatt til kl 16 idag, men hvis ingen kommer med noen høyere bud e.l før da, så blir den solgt til deg bmw-e36-e46
Morbus Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Hva er budet? Vet du om den passer alle e34 med doble rør inn på bakpotte?
Jonner'n Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Skrevet Januar 19, 2008 budet er den oppr prisen-> 1500.. veit ikke hva som passer, men går jo alltids an på tilpasse.
Grasatfahrer Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Du e jo spinnvill .. Og så å kappe nakre rørene på en eisenmann er jo også spinnvilt. Eisenmann lager kanonbra potter med spesielle endestusser
Anbefalte innlegg