Gå til innhold

Ettermontering av navi prof utført E46


Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tenker på å kjøpe meg et slikt interface og skaffe meg en digital Riks-TV dekoder som går på 12v.

Hadde vært kult med digital-tv i bilen da! :D Se nyhetene på vei til jobb, istedenfor å høre de på radioen.

Er usikker på hvordan riks-tv greiene fungerer i bevegelse, men det kan jo hende det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAL_535i --> får å ta ut navienheten i min bil bruker jeg bare de 2 bøylene som stikkes inn i front (slik som på mange bilstero) og drar ut enheten.

Skallesei--> Jeg har også planer om å montere 12v dekoder i bilen.

Dreambox 500 (dvb-t) er en liten og hendig boks som bruker 12v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAL_535i --> får å ta ut navienheten i min bil bruker jeg bare de 2 bøylene som stikkes inn i front (slik som på mange bilstero) og drar ut enheten.

Okda, har du slike jeg kunne ha løsnet min med?

Send meg evt en PM, så kan vi bare møtes en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwsel: du kan ikke ha lik navi enhet som meg.. virket ikke logisk å bruke slike greier for å få ut navi enheten, så jeg svingte innom bavaria å hørte med en mekaniker der, som kunne fortelle meg at jeg måtte ut med pyntelisa på oppsiden, så få ut ramma rundt enheten, og finne 4 skruer på baksida av ramma.

Han kunne også fortelle meg at enheten min ikke har den kontakten på baksiden som går til høyttalere, men at jeg skal ha en egen forsterker i bagasjen. Så jeg får hive utav bagasjerommet etter jobb å se om jeg finner forsterkeren bakom div navi' dvdrom og slikt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg misforstod deg litt her... Hvis det var monitoren du skulle ha løs, så stemmer det at du må ut med pyntelista over skjermen og løsne de to skrur så har du den løs. Navienhenen sitter jo bak i bilen. og har du en sedan ligger nok forsterkeren din under navienheten, altså den du setter cd/dvd'n i. Har du en touring å ligger den under dørken som du ser på bildet over. Trenger du hjelp kan jeg jo vise deg.... send en pm... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en enhet under dvd'en, og det er den samme som Skallesei har posta bilde av.

Hadde jo forsterker i E39'en. Den kobla jeg fra og lodda meg inn på signal-nivå fra front enheten med phonokabler.

Se nederste bildene i første posten på bilen min. Der hadde jeg ute hele kontakten på den enheten for å lage meg aux-in.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=52600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...