Gå til innhold

GiljeN`s e34 Understell next :)

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passelig senk, fine felger, hvite baklykter.... Så egentlig veldig bra ut allerede!

Men et par ting som kanskje kan være aktuelt:

- ventilhetter i sølv i stedet for blå

- lys soting rundt det hele

- få tak i blinklyspærer med "sølvhette" så du ikke får det oransje skjæret i lyktene foran

- lakkere leppa i fronten!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen 5'er :D Med shadowline og m5 styling skulle den være tilnærmet perfekt. Muligens m5 speil også. Etter det kan du spare til noen fete 19" og kanskje m5 interiør. Stå på. Etter min mening er dette den kuleste av alle 5'erne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkar takker :P er 19" som står på med 9,5 265,30,19 bak å 8,5 235,35,19 forann :P

bilen skal senkes litt til bak hadde den lågere før men så skulle den heises fra 40mm til 35 mm så steig jo bilen VELDIKT mye..

tenkte jeg skulle få tak i en m5 fra tysklandå bygge om..men er lite hjelp å hente trenger et par råd å tips :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en fin E34 det der ja :wink: har vært litt skeptisk til baklysene, da jeg så de på nettet, men på bilen satt de bra! vurderte slike selv nå..hehe.

Mine råd vil være: Lakk leppa foran, få av angeleyes og kjøp deg sota DE-lykter. Samt sorte nyrer sammen med shadowline, da blir den konge ! Men er jo og fint med litt krom på disse bilene.

Ikke ødelegg bilen med smakløs plastikk :wink: Slik den er nå, er den fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takkar takker :P er 19" som står på med 9,5 265,30,19 bak å 8,5 235,35,19 forann :P

bilen skal senkes litt til bak hadde den lågere før men så skulle den heises fra 40mm til 35 mm så steig jo bilen VELDIKT mye..

tenkte jeg skulle få tak i en m5 fra tysklandå bygge om..men er lite hjelp å hente trenger et par råd å tips :(

:oops: Sorry, trodde det var 18" i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...