GiljeN Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Kan flyttes til prosjekter denne tråden er det en del rot i, men handler alltså om livet til en stakkars e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Passelig senk, fine felger, hvite baklykter.... Så egentlig veldig bra ut allerede! Men et par ting som kanskje kan være aktuelt: - ventilhetter i sølv i stedet for blå - lys soting rundt det hele - få tak i blinklyspærer med "sølvhette" så du ikke får det oransje skjæret i lyktene foran - lakkere leppa i fronten!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 takk for svar ventil hettene har ikke jeg satt på (A) lys soting rundt helebilen kommer:P leppa skal lakeres,men har bunka bakluka så har ny som må lakeres sammen med panser,bakrutesenker,speil,evt m5 bakfanger og side sjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Nice bil... Ikke mye du trenger gjøre med denne... Men m5 bakfanger og skjørt hadde blitt bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 takker takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Meget pen 5'er Med shadowline og m5 styling skulle den være tilnærmet perfekt. Muligens m5 speil også. Etter det kan du spare til noen fete 19" og kanskje m5 interiør. Stå på. Etter min mening er dette den kuleste av alle 5'erne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 takkar takker er 19" som står på med 9,5 265,30,19 bak å 8,5 235,35,19 forann bilen skal senkes litt til bak hadde den lågere før men så skulle den heises fra 40mm til 35 mm så steig jo bilen VELDIKT mye.. tenkte jeg skulle få tak i en m5 fra tysklandå bygge om..men er lite hjelp å hente trenger et par råd å tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Så ut som en fin E34 det der ja har vært litt skeptisk til baklysene, da jeg så de på nettet, men på bilen satt de bra! vurderte slike selv nå..hehe. Mine råd vil være: Lakk leppa foran, få av angeleyes og kjøp deg sota DE-lykter. Samt sorte nyrer sammen med shadowline, da blir den konge ! Men er jo og fint med litt krom på disse bilene. Ikke ødelegg bilen med smakløs plastikk Slik den er nå, er den fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 takkar takker er 19" som står på med 9,5 265,30,19 bak å 8,5 235,35,19 forann bilen skal senkes litt til bak hadde den lågere før men så skulle den heises fra 40mm til 35 mm så steig jo bilen VELDIKT mye.. tenkte jeg skulle få tak i en m5 fra tysklandå bygge om..men er lite hjelp å hente trenger et par råd å tips Sorry, trodde det var 18" i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Skamfete felger.. Men lakk og skjørter må til.. Liker at du har v8front.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2008 liker ikke plastik selv..men vil ha m5sjørter får å få clean look..liker også m5 bakfangern,me den lille leppa nederst vil ha så viss noen har noe ligende så henter jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Fin E34 dette altså! Og med M5 bakfanger (gjerne frontfanger også hvis du får tak i), skjørt og bakrutesenker så blir den "perfekt" . Jeg personelig ville ikke ha montert shadowline . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Veldig råe felger. Hva heter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ser ut som en ryddig og pen E34! Baklyktene vet jeg ikke helt om jeg liker, kanskje bildene som bedrar.. Shadowline på mørke biler mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Har både m5 bakfanger, sideskjørt og shadowliner lister til salgs Ta kontakt hvis int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå