DANI Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 hehe ikkje hør på hu du burde gå for di så står på bilen nå ser jo gal fine ud me di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 joaa joaa men har handla meg någe heilt aent så heile bilen må under tenke bordet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 De shiny felgene og ACS kula, må jo stå i stil! Først har begynt å være shiny så er det bare å fortsette Hva du har handla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 jaja får se når den tid kommer..liten smakbit her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 heiheihei! trøkkmating er juks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 heiheihei! trøkkmating er juks! husj hafsmo (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 Tøøøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Pen bil Takk takk kjekt å høre noen liker den. Kan evt bytte i din ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 joheida går seint fram øve nå..motoren bler heist ut så fort jeg har ryddet plass til den laget en adapter til eksosen på turboen i går..noen som vett om dette vil fynke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 funker fjell det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 finsligt men sliter litt med en del ting jeg nye stempler ? dreie ned ? hvem selger stempel ringer ? hva skal jeg gjøre med tenning/bensin ? uten å bruke 10tusen vis av penger ? giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Hallo Giljen, så d blir turbo i galskapet nå, kjente at jeg fikk arbeidslyst når jeg så bilen din (jeg som henta radiator) sto og myste i ett par minutter før jeg fikk hukka tak i deg, gått vekk fra ACS planene nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 heisann axor ja det må til nei alt av acs har jeg hatt ligende en stund, så det skal på men blir ikke lakkering før om en stund vil jeg tro fynka radiatoren ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 trodde først det var ett svæært hull i den, men så viste det seg at lillebroren min hadde helt vann rundt hele motoren og på hele radiatoren, så det var det som dryppte og røykte såfælt:P den funka feilfritt den vetdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå