GiljeN Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 hehe d er godt å høre `:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 jaja da var motoren ute å den står slik for øyeblikket Lurer på om den propen til venstre har manglet lenge ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailen Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Veldig råe felger. Hva heter de? de hette dotz mugello:) kanon fine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailen Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Gi en lyd om du får en plutselig lyst å selge bilen til meg! han får aldri låv å selge e34`en sin:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2009 jatta får vell ut å potle litt idag fikse litt på lednings nette ser ikke ut..se om jeg får tatt litt bilder hvordan det ser ut i garagen i dag giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 ska me se dårlige bilder men håper det går ann å se hva det er vann i olja ? hmmm ser jo ikke så verst ut dette.. Sliter med å finne stempler til en grei pris, noen som vet ? giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 seer bra ut dette her jørn, blir du klar til sommeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 seer bra ut dette her jørn, blir du klar til sommeren ? Hmmm tvile egentli veldigt men håpar på det..gjerna me lav trykk giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2009 javell da blir motoren levert inn etter ferien for: Overhale topp en gang til (weee) dreing av stempler. balansering av veiv/sving hjul oringe blokk honing av blokk. frese ut noe greier i forbrennings kammert på toppen. borre olje retur til turboen.. +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Pen bil Takk takk kjekt å høre noen liker den. Kan evt bytte i din ? GiljeN Hehe, hva skal du med 3 liter til? ^^ Hvem leverer du motoren inn til? Må vel begynne å tenke på det samme selv når kompressoren tankene begynner å blir farlig fristende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525mannen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Det här måste vara snyggaste e34:an jag sett!!! Galet bra jobb du gjort med bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 knock knock, skjer det noe her eller har du tatt vinterferie ? fått motoren tilbake ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 Det här måste vara snyggaste e34:an jag sett!!! Galet bra jobb du gjort med bilen!! oj oj var da veldigt må si jeg liker bygget ditt og godt giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 knock knock, skjer det noe her eller har du tatt vinterferie ? fått motoren tilbake ? motoren har vell egentli ikke blitt levert inn enda det sjer i onsdag en gang men det går ganske så fort før jeg får den tilbake..alt etter hvor lang tid delene tar..og om jeg må ha nye stempel ringer osv... har mustet litt motet i det siste å faktisk vudert salg å sånt.. kostet meg MYE penger denne domme bilen i løp av de åra jeg har hatt den giljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 skal ikke selges den, ihvertfall ikke før jeg får nok penger til og kjøpe den Klart du må få den på veien igjen, med turbo og greier den koster mye, det har vel egentlig alltid kostet og ligge på toppen ? Har oppkjøring i slutten av denne måneden, så kan komme oppom og bidra til felleskap i røykepausene om det er motivasjonen du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå