GiljeN Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2009 kult me opp kjøring ja skal selv ta lappen igjen i sommer (håper jeg) motivasjonen kommer nokk tilbake så fort motoren er på plass i bilen og det bare gjenstår å lage til rør osv til intercoolern. sånt små ting.er så forbanna trangt i garagen fortiden..men det skal nokk gå bra lakk blir det varre med..så acs tingene blir nokk ligende en stund til hehe men besøk er bare gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 da var motoren levert inn å har tatt meg ti til å dra bilen ut av garagen å fått på den forbanna BS bildeler leppa..å vaska i motor rommet litt bilder på hvordan den er nå :S ser ikke ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 se her ja går jo fremover jo, lurte på en ting ang. sotinga,er det selvgjort ? dårlig passform på den leppa ? siden den var forbanna ? jobber du på Bavaria ? du kjenner vel ikke tilfeldigvis Morten ? har et e30 prosjekt og kjører e36 på privaten, jobber også der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 sotinga er gjort selv ja..leppa har rævapassform og er ujevn å bs kvalitet:) jobber på bavaria ja..morten jobber vell på karrosen han ? GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 selvgjort er velgjort kanskje du kan lære meg noen triks, tok du av dne lille trekantruten bak også ? ja det stemmer nok det, veit du om han har noen prosjektråder inne her ? er alt fra BS slik ? har ikke hørt så mye bra om de egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 trix å trix er bare til å gjøre det nøye tok ikke ut trekant ruta nei eneste jeg har prøvd fra bs..størte møkka..aldri mer.tviler på morten har noe tråd her :S GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailen Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 sotinga er gjort selv ja..leppa har rævapassform og er ujevn å bs kvalitet:) jobber på bavaria ja..morten jobber vell på karrosen han ? GiljeN kem så sotet rutene sa du???:) (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 meg å deg dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ny bil i stallen..lite sniktitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 det er er fyfy, og bare tease slik få ut litt mer specs og bilder av herligheten den så farlig ut med tanke på folk som sitter langs veikantene, når du får lappen, pass på at det er klippekort XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 skal da for faen ikke sitte langs vei kanten!!!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 halloen ka størelse e det på felgene ? og kormye har du senket bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 19" bilen er senket uvist..men fare for jeg selger senke settet snart..Uvist pga jeg har fk fjører bak å supersport framme.. står på fk dempere.. gå for coilovers viss du skal kjøpe GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 oki for eg har tenkt og kjøpe 75 50 senk med samme felger e litt usikker på kordan det bilr hehe vil ha lav bil hehe sånn som du har hehe digger bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 tusen takk for det:) jeg hadde først 40/40 å det så helt jævlikt ut.så fikk jeg 50/35 bilen ble lavere fremme men ikke lav nok.så prøvde jeg 65/30 å det ble bra når jeg satt på 40mm bak å kappet en ring fremme..så er vell noe sånt som 75/40 min senker..blir som regel aldri for lavt uansett:) fine felger ja,men vuderer å prøve noe nytt snart.men er ikke sikker..GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå