Gå til innhold

GiljeN`s e34 Understell next :)

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

kult me opp kjøring ja :) skal selv ta lappen igjen i sommer (håper jeg) motivasjonen kommer nokk tilbake så fort motoren er på plass i bilen og det bare gjenstår å lage til rør osv til intercoolern. sånt små ting.er så forbanna trangt i garagen fortiden..men det skal nokk gå bra :) lakk blir det varre med..så acs tingene blir nokk ligende en stund til :) hehe

men besøk er bare gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

se her ja :) går jo fremover jo, lurte på en ting ang. sotinga,er det selvgjort ? dårlig passform på den leppa ? siden den var forbanna ? :P jobber du på Bavaria ? du kjenner vel ikke tilfeldigvis Morten ? har et e30 prosjekt og kjører e36 på privaten, jobber også der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvgjort er velgjort :D kanskje du kan lære meg noen triks, tok du av dne lille trekantruten bak også ? ja det stemmer nok det, veit du om han har noen prosjektråder inne her ? er alt fra BS slik ? har ikke hørt så mye bra om de egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er er fyfy, og bare tease slik få ut litt mer specs og bilder av herligheten :D den så farlig ut med tanke på folk som sitter langs veikantene, når du får lappen, pass på at det er klippekort XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det:) jeg hadde først 40/40 å det så helt jævlikt ut.så fikk jeg 50/35 bilen ble lavere fremme men ikke lav nok.så prøvde jeg 65/30 å det ble bra når jeg satt på 40mm bak å kappet en ring fremme..så er vell noe sånt som 75/40 min senker..blir som regel aldri for lavt uansett:) fine felger ja,men vuderer å prøve noe nytt snart.men er ikke sikker..GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...