endre88 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 kordan ble klaringen no med den nye fronten då ? hehe eg har helt make bare at min e orginal hehe har logoen stemplet inn i fangeren synst ac stylingen e fineste til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 stemmer meget det har ikke sett klaringen.da bilen står uten motor.itr i å selge den orginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 hentet ny bil i helga som var å har fått tatt ut den motoren som vil bli satt inn i denne bilen..må bare fikse noe oljeretur å motorfester ol..kommer update så fort jeg får noe tid til over GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 nei tror eg beholder den hehe har bestilt resten av den stylingen hehe gleder megs som en unge hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 hvor har du bestilt orginal fanger fra ? og resten ?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 er en kompis av meg som har kjøpt det for meg ne kommer i fra usa mener eg hehe eg e ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 okay hørers rart ut vet de selger kopier i usa som jeg tror skal være ganske så bra GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 da har den nye motoren fått nytt ledningsnett,funent mye små feil som feks sprekk i fordeler,dyse "klipsa" var gone så hang dårlikt..sprekk i noen slanger.. hoper å tror det skal hjelpe godt på svart tak trekk blir muligens kjøpt inn straks:) GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 lurte på ka dei felga dine heiter ? har sånne på hand som er lik som dine .. ser jævla bra ut syns eg .. men brukte du spacare på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 0 spacere på denne.hetter dotz mugello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 fått motoren inni nå ? savne bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 joaa motoren står i den blir lide bilder :S skal koble å sånt i dag men fikk et problem da jeg ødla slavesylindern..å venter på en pakke fra kimmit og men blir kansje oppstart i dag..fårse om jeg greier å holde på uten å vase..blir fort sånn når d bare e potel..e en del deler eg har roda vekk i alt rode mitt og men d ordne seg..vudere og nye felgar om dagen GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Sattan sjå an nå giv gass.. Sei ifra om du trenge noge hjelp.. Btw je meg den lippå og litt peng så ska eg få an lakka xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ka lippa då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ahh den rosa ? spraydan me spayboks må lakka heile bilen, fikse du d andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå