axor Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 lykke te me teorien då kommer kanskje oppom i morgen, om du skal skru ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 jaja, da kan det ihvertfall repareres.var det klin umulig å få tak i en med bedre passform? er ikke sikker jeg kan ikke forvente mer av bs der denne kommer fra har en side fra usa som det virker som om er bedre samt tror det er plastik å ikke glassfiber GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 lykke te me teorien då kommer kanskje oppom i morgen, om du skal skru ? den trenge eg lenge siden sist nå :S joaa eg skrur nokk eg.bare få tag i nye pærer t lyså i garagen..vett jo snartsje ka eg ska skru på GiljeN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 glemt å nevne at venstre baklys har sitt sine bedre dager.rart det uten at bilen engang har startet :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 kan tenke meg det er payback siden du lot den stå ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 tror mer det var gjerde til naboen som hadde fluttet seg et par meter siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 vudere å selga dotz felgane t fordel for nye..om pengen er den rette..er nye dunlop sp sport 9000 bak 265/30/19 og noe slitte andre dekk framme 235/35/19 Felgene ser så godt som nye ut.er en liten skrape i venstre felg fremme noen som trenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 kor mangen penga ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 må nesten se ka du vil jee gårsje på e36din kan jo komma å prøva just 4fun ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 nå virke bilen igjen å alt fynke egentli alt for godt men sko vist om ann fekk nokk bensin :S tog någen bilder så eg kan slenga ut seinare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 kjøb deg lambda og en btr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2009 tenkte eg sko d, har btr men lure jævlikt på kossen eg koblan på e jo sje ei jævla pil eller någe ska den koblas t samen me den gamle ? eller hur the facK= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Mars 27, 2009 Share Skrevet Mars 27, 2009 Er mulignes intressert i de felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 hva skjer her nå ? lyst på update, gikk det forresten veien med teorien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 er bestilt inn en del deler og sånt vil bli plukket litt å byttet en del ting teorien har jeg ikke hat enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå