Gå til innhold

GiljeN`s e34 Understell next :)

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer - du har en virkeli pen bil! Keep it clean, den er bra akkurat som den er nå! :D

Slenger med et bilde av min - som du ser, er min senka litt annerledes :)

n729873522_369199_7172_-_Kopi.jpg

takk takk..mangler finishen på min syns jeg..og bakluka er bulka :S så har jeg hengerfeste :S :D så jeg viser ikke det på bildene :D hehe

så ikke bilen din så godt på de bildene :P men så bra ut :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengerfeste har jeg sjøl åsså :) Har desverre også bulker - hehe. På begge bakdørene. Å tror du ikke at begge bulkene har blitt laget av andre, når bilen stod parkert :s

Flere bilder av bimmern finner du her http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Kenzuke&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1

Både gamle og nye bilder m/gamle felger osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengerfeste har jeg sjøl åsså :) Har desverre også bulker - hehe. På begge bakdørene. Å tror du ikke at begge bulkene har blitt laget av andre, når bilen stod parkert :s

Flere bilder av bimmern finner du her http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Kenzuke&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1

Både gamle og nye bilder m/gamle felger osv.

så hel å pen ut den :D mine bulker fommer fra forje eier,har en liten bak på siden og av et rådyr som sprangpå bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var denne jeg så på Bavaria i dag? Så utrolig fin ut de to gangene jeg passerte! Felgene var utrolig flotte på bilen og fint med de røde kalipperne!

Var kanskje du som rota i bagasjerommet også? :D

haha :P ja må rote litt av og til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var denne jeg så på Bavaria i dag? Så utrolig fin ut de to gangene jeg passerte! Felgene var utrolig flotte på bilen og fint med de røde kalipperne!

Var kanskje du som rota i bagasjerommet også? :D

haha :P ja må rote litt av og til :D husker en i en vare bil som så godt etter, kansje deg d dah ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...