owyj Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Veldig råe felger. Hva heter de? x2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Ikke mye du trenger og gjøre med den;) Den var veldig fin. Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Veldig råe felger. Hva heter de? x2! Felgene heter Dotz Mugello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 legger ut noen bilder til jeg ganske like men har vaskt bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Gratulerer - du har en virkeli pen bil! Keep it clean, den er bra akkurat som den er nå! Slenger med et bilde av min - som du ser, er min senka litt annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Gratulerer - du har en virkeli pen bil! Keep it clean, den er bra akkurat som den er nå! Slenger med et bilde av min - som du ser, er min senka litt annerledes takk takk..mangler finishen på min syns jeg..og bakluka er bulka :S så har jeg hengerfeste :S så jeg viser ikke det på bildene hehe så ikke bilen din så godt på de bildene men så bra ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hengerfeste har jeg sjøl åsså Har desverre også bulker - hehe. På begge bakdørene. Å tror du ikke at begge bulkene har blitt laget av andre, når bilen stod parkert :s Flere bilder av bimmern finner du her http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Kenzuke&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1 Både gamle og nye bilder m/gamle felger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hengerfeste har jeg sjøl åsså Har desverre også bulker - hehe. På begge bakdørene. Å tror du ikke at begge bulkene har blitt laget av andre, når bilen stod parkert :sFlere bilder av bimmern finner du her http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Kenzuke&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1 Både gamle og nye bilder m/gamle felger osv. så hel å pen ut den mine bulker fommer fra forje eier,har en liten bak på siden og av et rådyr som sprangpå bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Hehe. Har sjøl kjørt på en rein, men den presterte bare å mose kjeftn i speilet så det ble slått inn. Ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 ikke bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hvilke side sjørt anbelfaler dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Regner med det var denne jeg så på Bavaria i dag? Så utrolig fin ut de to gangene jeg passerte! Felgene var utrolig flotte på bilen og fint med de røde kalipperne! Var kanskje du som rota i bagasjerommet også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Ka dim er det på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Regner med det var denne jeg så på Bavaria i dag? Så utrolig fin ut de to gangene jeg passerte! Felgene var utrolig flotte på bilen og fint med de røde kalipperne!Var kanskje du som rota i bagasjerommet også? haha ja må rote litt av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Regner med det var denne jeg så på Bavaria i dag? Så utrolig fin ut de to gangene jeg passerte! Felgene var utrolig flotte på bilen og fint med de røde kalipperne!Var kanskje du som rota i bagasjerommet også? haha ja må rote litt av og til husker en i en vare bil som så godt etter, kansje deg d dah ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå