GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 har lappen nå da va en 520 når eg kjøptan så har ann hatt litt forsjelligt tror eg må kvitta meg me felgane mine da onkel blå sa de isje ville se de igjen på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Vil bort me felgene om jeg får et greit bud mangle bilder rundt i tråden..passer perfekt på svart e34.. nesten nye bakdekk av dunlop spsport 9000. fremme er dekke slitt og my byttes har rullet svært lite mens jeg har hatt bilen da den har stått mer i ro en kjørt:) er en skramme i den ene felgen..ikke noe hakk eller noe..litt iring enkelte plasser..er bare en runde me autosol så er de så godt som nye 9.5" 265/30/19 og 8.5" 235/35/19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorensius Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hehe.. måtte bare sjekke om det ikke bare var meg så kjørte me ulovlig ombygd bil, eller ikke godkjent ombydg hørres vel litt bedre ut:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ser ikke helt hvor denne er ulåvlig hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 så bilen di her på hommersåk søndag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 mye muligt d du er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hvorfor vil du selge godbilen giljen...???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 mye muligt d du er ? eg kjørte den blå e 39 med m5 plast , som krabba over farts demper . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Hvorfor vil du selge godbilen giljen...???? fått vann scooter dillå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 mye muligt d du er ? eg kjørte den blå e 39 med m5 plast , som krabba over farts demper . Stemmer svingde opp der me betel pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 takk , grom lyd i bilen din , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 takker for d det buldrer og går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 opdaget raskt att det var en raskere bmw bak meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 hehe fint sånt lurte et sekund og 2 på om du ble litt små irritert da du svingte opp fikk jo plutseligt veigrep og da kommer den fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 ikke sur , men bor der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå