Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei.

Flott bil.

Men mi meining e at den passa godt dei crome-listene! Alle skal ha shadowline, men egentlig så syns eg at svarte biler kler crome og. Har det sjøl på min. Hadde først lyst på shadowline sjøl, men har faktisk ombestemt meg. Blir jo snart sjeldent med crome. :P

• 3 weeks later...
Skrevet

da har jeg kjøpt meg ny bil:P en søt liten svensk 535i.mest pga skinn,shadowline å motor.

så viss noen har noen tips så er det bare å komme med :D hva er de motorene gode får ?:D

slenger ut noen bilder

så et bilde av den fine bilen t jentå mi :D

DSC00372.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

begynte litt i dag :D flytta over skinn en annen dag :)

noen bilder..er dårlige men men :S

DSC00405.jpg

DSC00403.jpg

DSC00406.jpg

så har masse deler til salgs...bare til å spørre :D

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

hei igjen :) dah er bilen ferdig sånt ca :) lakkeringen gikk rett vest :S det ble gjort mens jeg var en tur inne i buret i garasjen til en kompis :S ikke helt etter planen..

bilen har da fått skinn seter, m30b35 motor, nytt KN luftfilter kit, powerflex i caster stag og travers bak, ny eksos (home made 2,5" helt bak med supersport effektanlegg i enden)

Skrevet

trenger tips å triks til disse m30b35 motorene :) hva skal til får å få ut et par hk ekstra.hva bør byttes osv :) svakheter å sånt:P

tråden byrde kansje vert flyttet til proskjekt :)

• 3 months later...
Skrevet

Hei igjen. tenkte å få gjort noe me bilen ettersom det ikke er så lenge til lappen er på plass igjen:) noen som vett hvordan jeg får flyttet tråden over til proskjeter ?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...