GiljeN Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 da har jeg fått sota rutene mangler de 2bakerste.(gikk ikke å ta de ut) legger med noen bilder bare å kommentere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 legger med noen bilder bare å kommentere M3 speil er stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 mye muligt d men er vell m5 ? os sa jaffal det ,lurer litt på det selv er ikke rare forsjellen.noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Hei. Flott bil. Men mi meining e at den passa godt dei crome-listene! Alle skal ha shadowline, men egentlig så syns eg at svarte biler kler crome og. Har det sjøl på min. Hadde først lyst på shadowline sjøl, men har faktisk ombestemt meg. Blir jo snart sjeldent med crome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 jo ja grett å ha begge deler,så kan man bytte fram å tilbake:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2008 da har jeg kjøpt meg ny bil:P en søt liten svensk 535i.mest pga skinn,shadowline å motor. så viss noen har noen tips så er det bare å komme med hva er de motorene gode får ? slenger ut noen bilder så et bilde av den fine bilen t jentå mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 begynte litt i dag flytta over skinn en annen dag noen bilder..er dårlige men men :S så har masse deler til salgs...bare til å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 dah va motoren over:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn-morten Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 denne blir nice=D syns shadowline er penest blir fin me m-tech bak fanger + skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 fikk tak i noen orginale AC sjørt så bler nokk de men motoren kuker seg til med å gå i sånt nød løsning :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2008 bilen er nå nedpust å klar for lakkering å motoren fynker kan bli bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 hei igjen dah er bilen ferdig sånt ca lakkeringen gikk rett vest :S det ble gjort mens jeg var en tur inne i buret i garasjen til en kompis :S ikke helt etter planen.. bilen har da fått skinn seter, m30b35 motor, nytt KN luftfilter kit, powerflex i caster stag og travers bak, ny eksos (home made 2,5" helt bak med supersport effektanlegg i enden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 trenger tips å triks til disse m30b35 motorene hva skal til får å få ut et par hk ekstra.hva bør byttes osv svakheter å sånt:P tråden byrde kansje vert flyttet til proskjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Hei igjen. tenkte å få gjort noe me bilen ettersom det ikke er så lenge til lappen er på plass igjen:) noen som vett hvordan jeg får flyttet tråden over til proskjeter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 klemmer opp noen bilder på hva bilen har vert igjenom siste tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå