knut_olestad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Hva med denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 755978#top E12 er tøft
BimmerKing Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Hehe... Har sett litt på den der, men ser ut til at jeg tar en liten roadtrip å ser på en bil nå om noen minutter. Tar med Kamera, så jeg skal vel få til et reisebrev... Hehe. Takk for all hjelp så langt Knut
BimmerKing Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 2 roadtrips og 100 mil senere er jeg fortsatt uten bil.... HJEEEEEEELP!!!!
knut_olestad Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Er vel ca da man frustrert slår i bordet og ønsker enkelte selgere dit de ikke finner veien hjem igjen.
BimmerKing Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Ja, har vært lettere irritert ett par dager ja.. Du kan si det sånn at jeg reiser nok ikke langt å ser på en "tight å fin" E34 igjen. Vurderer å slå fra meg hele BMW kjøpet for en stund og så heller kjøpe en japse i samme prisklasse, og kjøpe meg en annen bimmer ved en senere anledning. Er litt frustrert nå ja. Jeg forventer ikke å finne en STRØKEN bil til den summen, men den bør iallefall ikke være skjev eller være nært forestående motorhavari el.l...
BimmerKing Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Blir det noe annet, blir det Yota eller Pishipishi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå