Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp... far (meg altså) trengte regulator til dynoen, og siden Koed ble desidert billigs røyk jeg på nye forntlykter, hvite sideblink i tillegg fant jeg noen diode lamper til AE her på forumet. Skulle ha hatt lista på bagasjelokket også, men der var no' rust bobbler der så vi får se på det først :) Nytt varta H3 batteri på 100A kommer ogaå :)

Skal prøve å se om jeg finner en fin liten vinge også, men det får komme litt seinere.

Setter bilen bort for inv/utv. rens og polering, så blir det jo DEN fine bilen til 12 år å være :)

Blir kjip med 15" alu til sommeren, men skitt au.

Bilder kommer så snart alle tinga er på plass.. :)

Skrevet

Bil hobby er dyrt men kjekt :D

spesielt når man begynner å søke litt rundt på f.eks koed, så plutselig sitter du med en lang handleliste til slutt :)

Skrevet

Jaja.. KOED greide å sende varene etter noen dager, selv om en del kom fra ett eller annet annet sted.

Værre er det med transporten; vareme kom til kjeller idag, men TNT gidder ikke å kjøre de små milene det er til meg, så de sendte den til posten, og effektive posten sender ikke kjeller->Bjørkelangen (posten dist. enhet.) og så til meg.. neida.. Kjeller->Oslo->Bjørkelangen->post i butikk.. og siden det er fredag idag kommer ikke pakka frem før mandag.. og jeg reiser på jobbreise mandag morgen til torsdag kveld. FLOTT TNT og POSTEN! FLOTT.

Og ja.. en kompis skulle fixe bra pris på nye 245(eller 265) dekk, så da kan jeg bruke 18" til sommer'n.. jippi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...