Joss Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Her en dagen stoppet jeg på en bussholdeplass med motoren i gang for å snakke i mobilen, og når jeg skulle til å kjøre igjen var motoren helt merkelig og effekten var nærmest halvert..?!! så kjørte jeg til en plass jeg kunne stoppe og der stoppet jeg motoren og startet den igjen, måte kinne en stund før den startet og motor effekten er fremdeles svak. Dette skjedde på fredag og nå på søndag er den fremdeles sur å starte, må kinne litt så starter den og + at motoreffekten er fremdeles svak. F.eks fra 2. gir når jeg skal gi litt på henger den igjen og små nukker seg opp i hastighet, den homper også når jeg gir litt gas med lavt turtall i 2. gir ...noen som vet va som er eller kan være gale??! Er beskymret for at noe seriøst er gale her.. Dette er da en 523i 96' kjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Sjekk Coiler og hjernen.. Hvis alle coiler får gnist og alle dyser får signal og nok bensin.. Så kan det være mye anna. Men ta det enkleste først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joss Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 Ja, må skjekke dette snarest. Skjekke dette på et verksted ut i uken som kommer ..bare det ikke er noe seriøs gale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Sjekket for vann i oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Vet en kompis hadde lignende symptomer på sin E46 320i Da leverte han den inn på diagnose og fant ut at luftmassemåleren var tatt kveld! Byttet den og alt var normalt igjen... Den bilen kunne fungere helt fint i perioder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joss Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2008 ok, skal nå skjekkes snarest dette her.. takker for tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeAa Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Veivaksling føler? Denne kan du bare løsne fra braketten sin, og du merker med en gang om motoren er den samme...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Vet en kompis hadde lignende symptomer på sin E46 320iDa leverte han den inn på diagnose og fant ut at luftmassemåleren var tatt kveld! Byttet den og alt var normalt igjen... Den bilen kunne fungere helt fint i perioder.. Er akkurat sånn M3`en min oppfører seg og.. Er åsså gåen LMM.. Ligger ny i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvinge Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Samme problem som på gamlebilen min. Gåen lmm sannsynligvis. Min ble normal etter bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå