325ixx Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 ti skal du ha dem på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Monterte felgene idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Blei nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 faan, blir jo 2 stk e30 med keskin kt1 felger på brekstad nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Slettes ikke så verst Blir bilen å se på noen av sommertreffene her i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 bmw_327i_turbo: Nei og nei, hva er oddsen for det! heh EirikL: Ja kan tenkes det:) Tenker du da på de lokal treffene som oftest er på søndager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Jepp! Vet ikke hvor ofte det vil være, men regner med det blir alternativer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Det høres bra ut. Kunne gjerne ha tenkt meg på Valle Hovin treffet 2.mai også, vet ikke om det er flere i området som skal? Hadde vært moro med følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Ikke for å tråkke på noens tær, men synes faktisk de gamle felgene kledde bilen din bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Litt bilder fra forrige helg, BMWCCN Valle Hovin. Takk til Torek her på forumet for bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Liker bilen din! Syns den skiller seg ut fra mange andre Kult med svarte detaljer, sjeldent å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Takk Imorgen drar jeg av sted til treffet på GS Trondheim, gleder meg til å se GS sin M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Hvordan fikset du den avskjermingen til luft filteret mot motor rommet? Forøvrig veeeldig lekker bil du da har! Ser rimelig strøkent ut Vet du om en plass jeg kunne kjøpt en slik avskjerming for luft filteret? Ta det gjerne på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Skal bli morsomt å se bilen din igjen med nyfelgene. Det ble rettelig lækkert, som de sier her i bartebyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Tok meg friheten å knipse noen bilder på en biltur, hadde bare mobilen tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå