Gå til innhold

Min E30 325i 89'

Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bruker Swissvax selv, og har investert i noen produkter derfra. Jeg blir bare mer og mer fornøyd. Har også drevet med aktivt med bilshine tidligere og benyttet da Autoglym. Men, etter å ha brukt Swissvax produktene i noen år nå, kan faktisk ikke noe annet måle seg. Ja, det koster. Men, mener at man har igjen for det. Årsaken til forskjellen på disse produktene er mange og jeg orker ikke å rede ut det her. Uansett så ligger mye i sammensettningen av komponenter i produktene, men også hvordan man arbeider med bilen, vedlikeholder den (kosmetisk) og konserverer har stor betydning.

I tillegg til bare å benytte Swissvax klassiske vokser, bruker jeg også voks med teflon på felgene og lethermilk for interiøret. Nano Express'en er også helt rå å bruke og sikrer "nybil look" hele tiden.

Jeg er på treff i Drammen kl 18 i kveld, og snakker gjerne med de som vil ha mer info :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
..men det er vanskelig å finne ordentlige fine 4 bolts felges også :(

De som virkelig er fine koster jo en halv bil i innkjøp, så ja, det er vanskelig å finne fine "økonomifelger". Både synd og bra :)

Helt fantastisk bil du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...