hajm Skrevet Juni 25, 2008 Share Skrevet Juni 25, 2008 et forbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg bruker Swissvax selv, og har investert i noen produkter derfra. Jeg blir bare mer og mer fornøyd. Har også drevet med aktivt med bilshine tidligere og benyttet da Autoglym. Men, etter å ha brukt Swissvax produktene i noen år nå, kan faktisk ikke noe annet måle seg. Ja, det koster. Men, mener at man har igjen for det. Årsaken til forskjellen på disse produktene er mange og jeg orker ikke å rede ut det her. Uansett så ligger mye i sammensettningen av komponenter i produktene, men også hvordan man arbeider med bilen, vedlikeholder den (kosmetisk) og konserverer har stor betydning. I tillegg til bare å benytte Swissvax klassiske vokser, bruker jeg også voks med teflon på felgene og lethermilk for interiøret. Nano Express'en er også helt rå å bruke og sikrer "nybil look" hele tiden. Jeg er på treff i Drammen kl 18 i kveld, og snakker gjerne med de som vil ha mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ok Enig med at Swissvax produktene er bra, og de lukter også godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 hveeer gang jeg begynner å tenke på å selge min, så ser jeg bare innom tråden din da bytter jeg mening med en gang, og prøver å få arbeidslyst til å fortsette prosjektet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 Takk. Du må ikke selge E30'n din Fin den og bra at noen passer på de.. Tok noen nye bilder idag (mobil bilder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 26, 2008 Share Skrevet Juli 26, 2008 Ja her har man vel et å annet å lære om polering også Den var en meget pen bil du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Hvordan i alle dager har du fått fingrene på dette smykket av en bil ? *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Takk Gjelder å ha øynene åpne og kjenne de rette folkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Ville bare legge ut ett bilde jeg syntes var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Tøft bilde.. Men bilen skriker etter noen tidsriktige BBS felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Ja kan si meg enig der.. BBS RS tror jeg hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 ..men det er vanskelig å finne ordentlige fine 4 bolts felges også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 ..men det er vanskelig å finne ordentlige fine 4 bolts felges også De som virkelig er fine koster jo en halv bil i innkjøp, så ja, det er vanskelig å finne fine "økonomifelger". Både synd og bra Helt fantastisk bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hørte jeg noen si RØDDIG!!!! Er'e mulig.. Manglet kun orginal luftfilter boks om jeg skal være virkelig pirkete på finishen. ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå