Torek Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hehe..nei, du har litt rett i det. Utrolig stilige de 18" du har. Blir spennende å se bilen din når den blir klar. Men nå får vi vel slutte å ødelegge tråden til Stjernstedt med OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Fy f*** for et nydelig eksemplar av denne vakre bilen! Som Lars89 sier, tror det kan bli fint med svarte DE lykter Noen her som har bilder av rød e30 med gule lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Flott e30 ja. Kjente igjen vaskehallen på Ørlandet, og jeg tror jaggu det var et bilde utenfor motor verkstedet også. Begynner å bli så mange årene siden jeg jobbet der at det er mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Kjente igjen vaskehallen på Ørlandet, og jeg tror jaggu det var et bilde utenfor motor verkstedet også. Var det de første bildene du tenkte på? Det kan ligne, men har ikke tatt bilde utenfor motor verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 jepp de første ja. Det ligna litt på kjørecella der oppe. Jeg var der fra 97-00 på Avionikk. Kjøpte bilen av han som var sjef på motorverkstedet i 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Lekkert? JA, det får man virkelig si Stjernestedt Bli med med med sørover i sommer a? Skal ned til Wenås fam for photoshoot og utveksle e30 ord : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Denna var barra überschwart rå deilig! Genialt fin E30! Denna va flott... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Jeg må si at du har tilgang på stilige locations for å ta bilder. Jævli stilige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Lekkert? JA, det får man virkelig si Stjernestedt Bli med med med sørover i sommer a? Skal ned til Wenås fam for photoshoot og utveksle e30 ord : ) Takk Ja det hadde vært moro å samle sammen noen E30 og tatt en tur nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Liten update Nå som bilen står i garasjen og gjemmer seg for uværet, bestiller jeg noen deler og gjør meg klar for vår/sommer/høst sesongen Blant annet nye linser til grøftelysene: Og nye felger, Keskin KT1 Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Felg valget dit får jeg stå-pels av!! De kommer til å passe bilen maks vil framheve bilen mye Størrelse på felg du vil ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Valget er mellom 8.5x17 eller 7.5x16 (bilde), og synes 16'' gjør seg bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Gå for 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Ja det blir nok det ja Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Fy faan sier jeg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå