runemos Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Selger understell til e30m3 fordi jeg går med tanker om å oppgradere. Det består av 2 stk komplette fjærbein + 2 stk komplette bærearmer. Diff med 3.25 utv. og 25% brems + komplett servo vurderes også solgt. Alt stammer fra e30m3. Selges helst samlet. Men kom med bud så blir vi kanskje enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knuttis Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 hei er intressert i tannstanga hvor mye skal du ha for den a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 pris på alt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 pris på difen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 deler du opp, så er jeg kanskje sugen på fjærben foran... Har du evt en prisantydning på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Som jeg skrev så er det bare å komme med bud. Skal ikke legge skjul på at jeg er interissert i mest mulig siden det er skjelden vare og fordi jeg gjerne skulle hatt det som reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Priser på deler! Understell: 15K Diff: 6K Tanstang + pumpe og beholder.(komplett servo altså med 3.5 lock to lock) 3.5K Kan selges samlet for 21K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Ingen upris dette! Men jeg ville vel kanskje renset delene litt før bilder ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Ja de kunne nok sett bedre ut. Har liksom ikke hatt tid til å pusse de, siden det kom litt brått på at jeg skulle selge det. Var i garasjen iført kun pysjen når jeg tok bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Diffen er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 Det er lov å komme med bud. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ser litt bedre ut nå etter jeg fikk vasket de litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 4 for fjærben foran. Trenger ikke bremser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Må selge det komplett, hvis ikke blir jeg bare sittende med bakdelene. 4K er uansett i minste laget desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runemos Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Diffen er ikke solgt alikevel. hører ikke noe mer fra kjøper, så da er den til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå