christian84 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Jeg trenger hjelp til å velge en god olje til min 2004 E46 320d, har ikke hatt diesel bil tidligere og har ikke peiling på hvilke oljer som er gode.. Kanskje noen her har erfaringer og forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Sist kjøpte jeg selv BMW sin Longlife-olje hos GS bildeler. Jeg ble anbefalt en Castrol-olje som jeg ikke husker betegnelsen på, men som jeg fikk beskjed om at var erstattet av Edge da jeg kontakta Castrol Norge. Jeg ble fortalt av GS at dette er den samme som BMW longlife. Jeg bytter også hver 15.000km istedet for hver 30.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 For eksempel Castrol Edge 0W-40. Denne dekker det meste av spesifikasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 Takk for svar! tror jeg går for Castrol Edge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå