summerglow Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Har i lengre tid slitt med at viskerne har stoppa, men har fungert igjen etter noen min. jeey, kjempekult i nedbørsrike Trøndelag.. For en mnds tid tilbake så kutta de helt ut, så bilen har stått rolig siden da, i går skulle jeg starte opp den før det blir 10-15minus igjen, og da FUNGERTE VISKERNE happy,happy.. Meeen, hvor lenge varer det da mon tro? hoho.. Faan, blir så satans irritert på den jævla bilen.. jeje, anyways; - 530dat 01'mod.. - hva skal jeg sjekke? hvor er rellet f.eks..? ser at flere skriver under baksetet, blir det litt vanskelig når jeg har varebil???
Bonden Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Visker rele sitter i E boksen under pollenfilter H side motorrom.Brunt litt høyt rele.
summerglow Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 åh, hjertelig takk! hvor lønner det seg å kjøpe relle?
Bonden Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Det er ikke et helt standard rele så jeg ville nok hendvent meg på BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå