Morty999 Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 noen som veit hva denne gjør? er m30 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Sikkert det samme som Ireland Engineering sin "Oil pan windage tray" for M20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 fant ikke ut noen om den du snakka om jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Den støtter opp lagerbukkene Fin ting når man øker effekt og eventuelt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Spesielt lurt når man har såpass lang blokk, som alltid vil ha noe fleks da man kommer opp på høyre turtall. Jeg så engang en film på youtube der de hadde et slags infrarødt/temperatur utstyr som de 'scannet' motoren under full gass (ca 7500rpm). Da så du tydelig hvilke punkter som ble fryketelig varme og avga unønskede tolleranser. Veiva ble spesielt glovarm mellom syl 3 og 4. Dette var såvidt jeg husker på en Supra motor..altså en rekke 6. Har søkt som en tulling, men klarer ikke å finne det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 hmm.. hvor kan man få tak i slikt da? noen som veit?.. bør jo kanskje ha det da så den holder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 hmm.. hvor kan man få tak i slikt da? noen som veit?.. bør jo kanskje ha det da så den holder.. ppf mener jeg har! "støtgørdel" eller va fan dom kallar det burde jo egentlig være plankekjøring å få svidd ut noen slike i et moderne brennebord, vannskjærer etc.. http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webshop2/catalog/product_info.php?cPath=25_129&products_id=426 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Med den prisen så frister det å lage det selv ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 dem har jo bare til m20 motor på ppf.. noen som klare å kunne lage en slik da? har sendt pm til han som har denne motoren så får vi se hva han sier for noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 I ditt distrikt er det jo plenty med firma som driver med laser og vannskjæring, så om du lager en god mal så skal ikke de ha problem med å lage en slik. Skulle gjerne visst hvor tykk den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Er jo sikkert ikke verre enn å tegne av en slik en på ei rustfri stålplate eller aluminium på 2-3mm eller noe, skjære den ut og borre svært nøyaktige huller. Finne tak i noen distansehyler, ekstra bunnpakning og skru sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 rustfritt utvider seg fælt fort! å fælt mye! ville igrunnen droppa hele greia... Glem att du har sett det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 er vell en grunn til att de har brukt den da.. hehe ikke att jeg skal ha 1000hk som han som har denne motoren skal ha.. men ejg har lyst lage en motor som er holdbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 PPF lager det meste på bestilling. Ellers kan du ta kontakt med robbz på PPF forumet, han har laget noen M30 'gørdeler'. Se prosjekttråden hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 det er han som har denne motoren.. har snakke med andreas på ppf forumet.. og han har slike ligendes.. for 2000kr inkl 12,9 bloter og avstandshylser.. syns dette var en litt drøy pris.. men får se hva det blir til ettervært.. haster jo ikke ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå