Diesel power Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 OT: Jeg fikk problemer med min E34 Touring. Skjønte ikke bæra, og var hos 2 uavhengige dekkforhandlere for å få de balansert på nytt, skiftet også alt av foringer mm. Viste seg å være høydekast i dekkene. Hadde funnet meg noen meget rimelige Nokian Rsi dekk. Det var en årsak til prisen for å si det slik.... Kreditt til Dekkmann som tok feilen nesten umiddelbart. Mao, har du montert nye dekk på felgene du kjøpte, så sjekk høydekastet også. Får samme følelse som om at det skulle være kast i dekkene, evt slitte foringer. Det slår ikke ut på avbalanseringmaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Link til ny annonse vi har putlet sammen; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 .........og litt bilder; Litt skittent akkurat her og mangler en ring rundt subben, men er på gang med ny... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Du har glemmt å skrive hvor mange watt felgene er på, eller hvor mange tommer forsterkerene er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 er mye lugubre folk som ringer... JESUS!!! men han som skulle vite hvor mange tommer forsterkerene mine var på, han tar faen meg kaka!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Den nye stargate Atlantis kjerra. så jo strøken ut ,men er vel ikke brukans til noe annet en utstilling ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 jeg hadde den som bruksbil i 2 år jeg så den funker til det du vil den skal funke til.... er jo justerbar høyde på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bumpetibump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Bytta an i momostolane mine?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimeide Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg