Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette for noe da? Det er jo til slikt man har en sånn bil... Normalt så kjører jeg ca.6.000Km med min hvert år. I fjor kjørte jeg desverre bare 3.000Km. Bruker den kun når det er fint vær eller på banetreff. Jo mindre man bruker den desto større er gleden når man tar den ut på tur :D

Er veldig enig i det du sier. Blir veldig gøy å bruke den når jeg først har sjans, det er det jo nå også. Men har vært kjekt å løst vrivt litt penger også. Men tiden vil vise hva som skjer med min kjære :P

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hva er dette for noe da? Det er jo til slikt man har en sånn bil... Normalt så kjører jeg ca.6.000Km med min hvert år. I fjor kjørte jeg desverre bare 3.000Km. Bruker den kun når det er fint vær eller på banetreff. Jo mindre man bruker den desto større er gleden når man tar den ut på tur :D

Er veldig enig i det du sier. Blir veldig gøy å bruke den når jeg først har sjans, det er det jo nå også. Men har vært kjekt å løst vrivt litt penger også. Men tiden vil vise hva som skjer med min kjære :P

Hva skal du med alle de pengene når du nesten aldri er hjemme da? :wink:

Skrevet

Jeg betalte 112.000,- for min i 2003. Grei verdistigning det :D

Og jeg betalte 90`for min i 2003, men var nok ikke i samme stand som din. Hadde man visst dette da, så skulle man ha kjøpt ett par M3er til.. :wink:

E30-prisene har økt heftig. Hadde en del motorbørsenblader fra 1999-2000, og der lå strøkne E30 M3er for 140-170k. Snart 10 år siden...

Fine E30 325 lå ute for mellom 35 og 60k. Idag vil folk betale det samme for biler som er 10 år eldre, mye mer rustskadet, mere nedkjørt og nedrånede, samt hatt et par-tre turer i grøfta.

Den samme utviklingen gjelder også Sierra/Escort Cosworth, Nissan S13/S14a og mx5. Nesten ikke verditap på slike biler pga gode økonomiske tider...

Skrevet

huff.. fin bil ja, og må si meg litt enig i at det er synd å bytte ut og hærje så mye med originale M3 E30. da er det nesten bedre å kjøpe en 325, turbokonvertere og rive i M3 bredding og skjørter.

noen som har noe statistikk på hvor mange orig. E30 M3 det er i Norges langstrakte land?

kunne godt tenkt meg en sånn. men det blir vel ikke med det før jeg blir ferdig med bilen jeg har nå.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...