NeonMuffler Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 heisann, selger en carbonplate jeg selv har støpt. denne platen veier litt mere enn de platene du kjøper ellers vil jeg tro, siden det ble noen strøk med klarlakk på den. det er klarlakk på begge sider av platen da jeg fant ut at det ble best å legge klarlakk på den andre siden siden det var noe tull på den "egentlige" siden. men den er fin å bruke som interiør detaljer etc. jeg klippet ut en liten del fra denne som dere ser og ja det er ekte carbon kom med BUD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 Kunne vært gøy å ha Men sånn ca pris? Aner ikke hva slikt koster... Hvor bøyelig er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 er ikke så fryktelig bøyelig akkurat, hehe. mener å huske at plater i ca denne størrelsen ligger på 1500 i pris.. men kom med bud, bare det ikke er skambud EDIT: den er faktisk endel bøyelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 mål på den, bredde, lengde, tykkelse.. er den gjevn tykk? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 siden ingen greier å komme med bud, setter jeg minsteprisen til 800kr... jeg har ikke målebånd så du må nok bare ta det på øyemål tykkelsen skal jo være gjevn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 liten interesse? er bare å kommed med bud, alt vuderes. men blir det aldri høyt nok bruker jeg plata selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 har klippet ut enda en liten bit fra plata, så kjapp dere hvis dere vil ha den, minstebud trenger ikke være 800kr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 300kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 litt lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 for å snu på flisa.. kor mye skal du ha for 40x30cm? du når mæ å på 90960698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2008 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 26, 2008 Share Skrevet Januar 26, 2008 hvor tykk er platen??? er intr om den er 4-5mm tykk... om den er så tykk, så byr eg 700 for hele platen som på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 den er nok ikke 4-5mm tykk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 et nytt bilde med mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå