///Mysild Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 lurer litt på hva slags dempere jeg skal kjøpe til min bil... må ha korte dempere og har fått et pakketilbud på 6k for alle demperene... bilstein ett eller annet... disse skal være stive og gode, men så har jeg hørt at m-tech demperene også er ganske gode... noen meninger om hva jeg bør kjøpe? priser? og er m-tech demperene å få i en kort utgave? mvh ///mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 ingen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Kan jo bare si det sånn at du får det du betaler for! Koed tar 490kr for M-tech og 1379kr og 699kr (foran og bak) for Bilstein Sprint, så tallenes tale er vel klar hehe Men du har vel 60/40-senk, og da børe du vel ha dempere som er tilpassa såpass mye senking. M-tech er vel tilpasset 15-20mm senking, så da er det helt på grensen av hva som er lurt å kjøre med. Lett å bunne demperne da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 i know... lurte egentlig bare på om de kunne passe på... men blir nok korte bilstein på meg ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå