Brustad Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Ønsker og kjøpe E36 318is/320 92-97 modell til riktig pris!! Utstyr, farge, skader, mangler er ingen hindring om prisen er riktig! Ønsker i hovedsak Coupe. Har pengene klar for raskt kontant oppgjør. Har også noen billigere biler som kan være akutelle for bytte. Ta kontakt pr E-post eller SMS/Telefon. (Bildene under er av mine tidligere E36) Moderatoredit (R Andersen): Vennligst les reglene før du poster. Unngå kun store bokstaver i overskriften.
Tåmz'n Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1746539
Brustad Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Skrevet Januar 21, 2008 Nice, har sett den live også å den så bra ut! Men prisen er ett stykke over det som jeg tenkte å legge meg på ivertfall med den km.stand som din har. Siden du kun vurderer og selge så er du vel heller ikke interessert i bud? Har funnet 3 stk til riktig pris denne uka, men desverre må du møte opp på dagen for å få dem, og det blir vanskelig når go bitene storsett er på Østlandet! PS: Om noen av forumets moderatorer leser denne, så flytt den til ønsket kjøpt tråden kanskje, bomma litt!
Tåmz'n Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Ja ok. Hvor har du sett den live da?!? Tar jo alltid i mot bud, bare det ikke er skambud så
Brustad Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Ja ok. Hvor har du sett den live da?!? Tar jo alltid i mot bud, bare det ikke er skambud så Har sett den i heimbygda di, på Verdal`n:) Tja, henter den usett på 45.000,- men regner med at du ikke slipper den for det? Er km.stand som gjør meg litt skeptisk, skal kjøre ganske my, så blir så alt for høy km å selge med når jeg igjen skal kvitte meg med bilen...
Brustad Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 318is. gått 290 km. strøken innvendig ikke noe hull eller noe. plasmaskiver. armlene i skai. utvendig har den litt problemmer. den har nå orginale lykter fram og bak. det som trengs og gjøre er. skiftet skjerm da den har vært skadet før og det var ikke noe vits og rette den opp igjen. burde heller ha kjøp ny. lakkere opp igjen panser. noen småriper bak på fanger. trenger lakk i hjørnet under lykta. på grunn av en bulk som var der som jeg har fikset hos verksted.. frontfangern trenger litt pleie., eller rett og slett en ny. ellers er den veldig fin i stand. motorn går veldig fint. for og nevne er det nytt eksosanlegg på den med kat. håndbrekke funker ikke helt, men funker litt. 18" på sommer. vet ikke hva jeg kan få for denne? Hei! Alt er aktuelt til riktig pris, men send meg bilder på manglene og hvordan den ser ut i dag til jan.tore.brustad@bos.no eller legg de inn her så skal jeg vurdere det. Hvordan interiør er det? Hvor skadet er fangeren? Bilder av forskjerm og skade bak? Fint om du sender en mail med info, og kontakt info så ringer jeg deg!
Tåmz'n Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Ja ok. Hvor har du sett den live da?!? Tar jo alltid i mot bud, bare det ikke er skambud så Har sett den i heimbygda di, på Verdal`n:) Tja, henter den usett på 45.000,- men regner med at du ikke slipper den for det? Er km.stand som gjør meg litt skeptisk, skal kjøre ganske my, så blir så alt for høy km å selge med når jeg igjen skal kvitte meg med bilen... Ja vell Var nok litt lite det ja... Men sjønner att du vil ha en som har gått litt mindre da ja.
Mexos Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12254363
Brustad Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Da fant jeg endelig det jeg lette etter! Pen IS Coupe med det rette "utstyret", og med en pen km på godt under 200.000!! Trenger nå følgende: Sommer hjul - helst orginale/replica M-Hjul/Motorsporthjul Justerbart senkesett eller komplette fjærbein foran! M sidelister Bakrutesenker Skal legge inn noen bilder senere i dag, men det virker bra!
StianA Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Da fant jeg endelig det jeg lette etter! Pen IS Coupe med det rette "utstyret", og med en pen km på godt under 200.000!! Trenger nå følgende: Sommer hjul - helst orginale/replica M-Hjul/Motorsporthjul Justerbart senkesett eller komplette fjærbein foran! M sidelister Bakrutesenker Skal legge inn noen bilder senere i dag, men det virker bra! grattis me ny bil da;) ta og sjekk litt på kjøp og salg tråden finner sikker det du er ute etter der;)
Brustad Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Takk for det! Godt med BMW igjen, har vært ett år uten nå.... Har lett litt i salgstråden, men ikke funnet helt det jeg ønsker.... Noen som har tips på hvor det er bra å kjøpe nye deler fra?
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Jeg har noen brukte 17" felger jeg vurderer å selge. Med slitte dekk da. Kan ordne bilde i dag, om du er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå