steinar84 Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 skulle tidsnok kjørt en 316 automat før jeg hadde kjøpt en audi a4tq da må du iregne noen tusen i foringer i året vertfall. huff. 318i er ikke så helt verst da.
Mexos Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Motormessig tror jeg ikke E46 318'n går så merkbart dårligere enn is'n din. Jeg hadde klart gått for E46'n. Men 110 000kr var ikke spesielt billig med tanke på at den hadde litt småplukk. Ripe på taket er dyrt å fikse.
steffen- Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 ja men du ser den ikke akkurat så godt da. eneste jeg vil/må gjøre er og kjøpe justertbart senkesett og skiftet endestuss. det er ASA felger fra sharif på den. greie vinterfelger. akkurat eu godkjent : ) cd spiller tar jeg med fra den bilen jeg har nå. Indash spiller. ripa på taket får jeg se ann. noe lakkrust i hjulbuen men det kan fikses. : ) men har lyst på den litt. men både ikke og : p
steffen- Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 det er den svarte det er snakk om. og den blå. hehe : ) der er et lit synes bilde av den. innvendig har den sølv lister rundtom innvendig
steffen- Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 noen som har noen sinnspill. jeg har hørt av andre at det spiller ingen rolle om det er en 318i. det er nyere fordet. men liksom til ca 110k så kan jeg jo kjøp en annen bil med større motor, men har jeg behov for det egentlig. jeg synes egentlig at en bil kan se penere ut enn større motor da men ikke har lov til og kjøre fort selvom det skjer meg hvertfall : p men utseende er veldig mye. men litt kjedelig at det ikke er 6 heller da. men har ikke funnet noe 320i e46 som er lik med denne som søstern har. da de andre har sølv lister rundt om osv. denne er perfekt. men ikke motoren, men det er mye nyere da enn min 92 e36 318is. jeg synes den går like bra også.. men hva burde prisen være på denne e46æn? som har gått 130k elns. har ei liten ripe på taket. begynner og bli noe lakkrust i den ene hjulbuen bak.
Hyggmaister Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Gidder vi å legge inn biiiittelitt konsentrasjon på å skrive forståelig?
jensemann23 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 skjerp språket sier jeg og. nesten umulig å skjønne hva du skriver jo!! ellers synes jeg nå e36-en så fin ut også jeg da.. husk det finnes uendelig med deler til den. så mange km på en e36 er ikke noe stort minus.
steffen- Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Skrevet Januar 26, 2008 okei. sorry for språket da : p nei motoren går bra og så virker som en grei bil til og ha gått nesten 300k. men takk for hjelpa. hehe
Mexos Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 Ingen tvil om at Familien din har forstått hvilket Bilmerke som duger ihvertfall Grei pris bør vel være 100 000kr? Var sportstoler osv i den var det ikke? Jeg er sikker på at du ikke vil angre hvis du heller går for E46 318 enn E36 med større motor. E36 er blitt en gammel bil og jeg hadde glatt byttet ut min egen i en E46.(noe som også er planen etterhvert )
Sir Hofstad Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 bedre med 318 som går enn 325 som står He-he, men hva fanken gjør man når begge står?
steffen- Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 tror det var helt vanlige stoler i dem. hele og fine : ) armelene er det i den og. er en grei bil. eneste jeg ville ha gjort med den var og få senket den mere bak og bittelitt foran. deretter skiftet endestuss. kanskje hele eksosanlegget. og satt in indash spiller min : ) etter dette vill jeg ha satt på nye lykter foran samt rieger styling rundt hele bilen. : ) den har gått 125k : ) det er lite synes nå jeg. fått senket den mere da hadde det vært en fin crusebil : )
Springsteen Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 bedre med 318 som går enn 325 som står He-he, men hva fanken gjør man når begge står? Sykler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå