Gå til innhold

Min e46 320d Mtech! Nye felger -->

tuder
 Share

Anbefalte innlegg

Da ble det ny BMW igjen etter et år i en gammel Opel Astra, stor overgang kan du godt si..

Valget falt på en -02/03 320d med steptronic kasse, delskinn, Mtech pakke, xenon ++. Veldig fornøyd med bilen, hatt den ei halv uke og fått kjørt på den en del mil.

Har ikke så mange planer med den da jeg syns den er perfekt slik den er nå. Muligens sote rutene litt, syns den er litt "gjennomsiktig" nå.

Forrige eier har lakka nedre del av bakfanger sølv, litt usikker om det er fint eller om det burde vært svart..?

Slenger ut noen dårlige bilder, ikke ren bil men skal ta noen bedre bilder senere.

Kom gjerne med forslag og kommentarer :D

2f8zgyhrk4uo1enlq7ks_thumb.jpg

cqnrm90x8ewm5qs19vi3_thumb.jpg

wq87di6vulcmmkiuhvoc_thumb.jpg

i6x7amsqcq7hdminuqxc_thumb.jpg

Bilde med sommerfelger fra forrige eier.

mrwisxyij8bva2fju66x_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TakkTakk

Han har passa godt på den ja, omtrent som ny både innv og utv. Skal få fiksa no bilder av det og.

Har lyst på dobbel stuss ja! Hvordan blir lyden på en dieselmotor ved å montere anna potte egentlig, vil ikke ha noe som bråker no jævli, passer liksom ikke på dieselbil syns jeg.

Må vel og skifte ut den nedre delen for å få plass til dobbel stuss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ikke noe spes forandring på lyden når jeg skiftet til sebring bakre lyddemper på min forrige bil, e90 320d. Du behøver ikke bytte ut diffusern.. Bare modifiser den litt. Samtidig fikser du sånn at den får tilbake sort utførelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Liten oppdatering.

Var på biltilsynet her om dagen og viste senkefjærene som forrige eier ikke hadde godkjent.Var litt nervøs ei stund da han kontrolløren syntes bilen var litt lav og bynte å snakke om den berømte klossen man skal kunne kjøre over. Men han var grei og godkjente bilen. Fikk tilogmed skryt for gode støtdempere..

Men litt usikker på hvor mye bilen er senka, har sjekka nettet men finner ikke så mye. Noen som har peiling? APEX 20-12101 VA, 20-12102 HA

Henger på et lite mobilbilde

ah2vyz0kni99e5657ggg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Liten oppdatering.

Fikk tilbake bilen rett før påske etter å ha vært inne hos Riis bilglass for toning av ruter. var usikker om det skulle vært mørkere på bakdørene men kom fram til at de ville bli penest å ha det likt. Resultatet ble veldig bra og jeg angrer ikke på dette. Bakruta er hakket mørkere enn dørene som er det lyseste filmen de hadde.

dv8epr3azg18c9kud8by.jpg

gbsgm7m407g1oyl2wan5.jpg

Ble bra dette vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

I helga ble det shining av bilen til sommeren. Litt bilpleie må til, gnudde først hele bilen med clay. Hadde ikke prøvd dette før, men det funka veldig bra og det ble glatt og fint, hadde så på litt nxt wax kjøpt av en her på forumet. Ble veldig fornøyd med resultatet.

Og endelig var det på med sommerdekk, håper det ikke kommer mere snø..

kgndww8ixez2ciycddgx.jpg

q7q2nit6il306vpi13l7.jpg

kompuu3biftyneo8v1w1.jpg

zpbxfoig0wiof7cw5noy.jpg

2hkgg3nyxjdk5rxzyo6r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...