tuder Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Ble fin bil med sommerdekk!Er bildene tatt i Gudbrandsdalen? Blir nok bra å få tørka opp de klinete veiene der Stemmer, tatt i Gausdal, like ved Lillehammer. Er en del snø her fortsatt men satser på at det snart blir borte og at det ikke kommer mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Veldig fin bil Ser det er lenge siden det har skjedd noe i denne tråden, men har det skjedd noe med bilen i det siste da? 1 uke igjen til jeg blir 18, så da er det min tur med en slik bil Har planer om å få den ganske lik din, men tror jeg vurderer kant-felger istedenfor Fin bil du har hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ikke skjedd så altfor mye idet siste, liker den egentlig sånn den er. Har montert xenon i fjernlys, men er no kødd med ene lyset, blinker og kutter. Ikke fått sett så hardt på det enda. Ellers har jeg fått på kjedelig vinterfelger .. Har lyst på kantfelger her og, et hakk ned til 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Da ble det endelig nye felger og dekk på bilen. Gikk for 18" med 225/40 gummi. Ble godt fornøyd egentlig, syns det ble bra med mørke felger sammen med mørke ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Synst det vart meget fint, med kombinasjon sølv bil, tona ruter og svarte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Se her ja Fin bil! Hvor mye senket? Skal vel få senka litt etterhvert jeg og, tipper det blir neste vår. Har slengt på nye dekk og felger på min og nå må jeg ut med en del i oppretting av bulker som har kommet mens jeg har stått parkert.. Så blir det ny fanger, mulig m-tech2 og m3-speil. Så blir det vel litt småtteri etterhvert Nydelig bil din hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå