Nordmannen Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 hei.. denn brankettet så oljefilteret står på... og som dar er 2 utak til oljekjøleren.. er det muli å snu på denne?? eller få tak i ein anna brankett der eg kan flytte heile drite??? håper dere forstår hva jeg mener:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Du kan snu den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 slik at oljefilteret står framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 slik at oljefilteret står framover? jepp.. og da setter du på filter fra 4cyl M10 motor så går det fint ann å bytte filter uten å løse braketten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 ok for jeg holder på å bygge turbo på min m20b25.. og syns det er litt trangt for oljefilteret og slangene til ojljekjøleren der... så viss det hadde godt ann ville jeg flytta heile greia?`( er det en mulighet?) tenker på om det kan bli for varmt osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Du kan kjøpe deg en oljefilterholder slik at du kan flytte oljefilteret dit du vil. Slanger til og fra motor og oljefilteret plassert et annet sted, f.eks på skjermbuen. Ring f.eks kollevold og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 ok.. tusen takk for hjelpa.....skal prøve og ringe kollevold:P håper på å få flyttet filteret osv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Kremt.. Det var visst GIK-turbo som leverte slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 hehe uki... har di ei hjemmeside eller noe? hvor holder di till? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordmannen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 snakkte med gik-turbo. di hadde ikke hørt om slikt... trodde ikke det fanntes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Hørtes fantastisk ut. En kompis har kjøpt en slik fra dem til en volvo 240, men det er noen år siden. Sitter her med en katalog (riktignok ikke årets,men) fra gik-turbo, der det på side 100 er flere typer slike. I katalogen kaller de det filterflytter. De en type for volvo m.fl med gjenger 3/4", en for usa biler og en for vw boxermotorer. Man finner alltids adapter slik at det passer på bmw. Lurer på om du ikke har fått snakke med feil mann der nede... Har du et fax-nr så kan jeg fakse siden til deg. Har ikke scanner. Kan evt ta et bilde av siden. Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå