PIIIPower Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Bilen: E39 1996 520 sedan uten senking. jepp.. fikk lurt på meg ett sett felger med bla bakfelger som er 18x10 med ET17 (og 265/35 dekk). Dette kjørte jeg på i 07. Resultat: Sliks med spor (altså spor, ikke mønster) i midten og dekket farlig nære innsiden av skjermen. Inn mot bilen.. ikke skjermen.. det ble vist feil SÅ hva trenger jeg av spacere, eller er det ikke det jeg trenger.. hjelp.. edit; bedre beskrivelse!
Ad|oS Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Dersom du har spor i midten og helt glatte dekk i midten vil det jo egentlig si at du har kjørt med altfor lite lufttrykk. Da vil det slites på denne måten. Motsatt blir uten mønster i midten og mønster på kantene ved for høyt lufttrykk.
Jonner'n Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 at du har sliks på sidene, men spor i midten kan vel skyldes for lite luft i dekkene...? og ved å sette på spacere, bygger du felgen enda lenger ut, og da vil det iallefall ta i skjermen! Hva med å gå ned på dekk dimmen? kanskje det kan hjelpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå