Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blei blank og fin! :wink:

Har ikke tålmodighet til sånn jeg :roll:

Bare å begynne så blir du hekta :P

Er så digg å frese avgårde i nypolert bil :D

Helt enig. :P det er digg å polere å se resultat av det:P skal snart begi meg ut på min igjen:P det skal bli koos (= skal handle litt produkter snart tenkte jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiellt kos når man har vært treig med å gjøre det en periode :? Blir så mye forskjell da... :D

Er du fortsatt fornøyd med sotingen på baklyktene dine forresten? Vurderte å sote mine originallykter nå...

Edit: I går skjedde det forresten noe rart. Var en tur i arendal og kjørte på noen ganske bedritne småveier, så begynte plutselig abs-lampa mi å lyse. Syntes jo det var litt pussig, så jeg hogde inn bremsa det jeg var god for og jode, bilen lå på stive hjul. Ingen abs i det hele tatt.

Men så slo jeg av tenninga og startet igjen, og vips, abs'en funket igjen. Er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ble jo bra;) hvilke produkter brukte du? :P maskin?

Brukte DA maskinen fra biltema og noen pads fra bang & folkestad, og meguiars supreme shine microfibertowels.

*Vask: Meguiars NXT carwash

*Clay: Meguiars quick clay

*Lakkrens: Meguiars deep crystal paint cleaner

*Ripegnikking :roll: : Meguiars scratchX

*Polering: Autoglym super resin polish

*Voks: Meguiars NXT tech waxII

Skal vaske og ta en runde til med voks i morgen :twisted:

Hvis ikke bilen er veldig skitten/støvete vil jeg anbefale å bare tørke av bilen med en MF klut. Jo lengre herdetid voksen får, jo bedre er det :wink: Husk også på at NXT voksen har litt rens i seg, så ikke jobb den inn for hardt, da fjerner du bare voksen som ligger der allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiellt kos når man har vært treig med å gjøre det en periode :? Blir så mye forskjell da... :D

Er du fortsatt fornøyd med sotingen på baklyktene dine forresten? Vurderte å sote mine originallykter nå...

Edit: I går skjedde det forresten noe rart. Var en tur i arendal og kjørte på noen ganske bedritne småveier, så begynte plutselig abs-lampa mi å lyse. Syntes jo det var litt pussig, så jeg hogde inn bremsa det jeg var god for og jode, bilen lå på stive hjul. Ingen abs i det hele tatt.

Men så slo jeg av tenninga og startet igjen, og vips, abs'en funket igjen. Er det normalt?

fornøyd med de ja.. tenkte å friske de opp litt etter en lang vinter så har de fått noe flekker på en måte. men tar bare å pusser med et fiint pusse papir så tar jeg et strøk pluss klarlakk. :P så blir det bra igjen:) ellers er jeg fornøyd:P slipper å bruke peng på nye lykter(=
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AdIoS: Kanskje bare ta en runde med qd i dag da, og heller vokse igjen til uka? ;)

Matsi: Good shit. Har lagt ut de lyktene som står på bilen nå for salg. Regner med at jeg hiver på org. lyktene i ettermiddag. Så blir det vel å handle sotespray i morra hvis det ikke er for dyrt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å legge noen solfilmrester jeg fant over blink/ryggelys på org. lyktene mine for å se hvordan det ble. (Fargemessig)

Syntes selv det ble dritfett, så hva syntes folket? Skal jeg spraysote lyktene?

(Drit i at finnishen ser crap ut. Filmen ble lagt på på 1 min. og er skrukkete og jævlig. Ville bare se om det ble tøft generellt med soting)

poy5m4h5h1alk31ezwvs.jpg

flwzvghpx5lv1ccvtxw0.jpg

Edit: Leifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marararius: Blir nok til det ja ;) Husker du hvor mye du betalte for sotespray når du tok frontblinkerne dine?

in2you: Godt folk er enige med meg for en gangs skyld :P

Ser ut som du har gjort det samme på dine lykter og (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble bra det..:P sote spray koster ikke mye..(= rundt 90kr på bilextra. transparent lakk. :P huskk klar lakk også så de blir fine å blanke..(= lurtå legge de på siden av hverandre så du får det nogenlunde likt;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marararius: Blir nok til det ja ;) Husker du hvor mye du betalte for sotespray når du tok frontblinkerne dine?

in2you: Godt folk er enige med meg for en gangs skyld :P

Ser ut som du har gjort det samme på dine lykter og (?)

Baklyktene på Touringen var sotet med spray, kjøpte dem av en her på Bimmers 8) bilen ser mye bedre ut med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good shit... Må jo bare få handla snart da.

Men skal jeg egentlig matte lyktene før jeg lakker?

jeg tok å pussa de matte med fiint pusse papir så tørka jeg vekk alt av pusse støvet så lakka jeg . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...