Gå til innhold

Grompacten *Bortevekk

Rabies
 Share

Trenger jeg egentlig airbag;)  

167 stemmer

1. 1. Trenger jeg egentlig airbag;)

• M-tech ratt uten airbag
      109
    • Standardratt med airbag
      59

Anbefalte innlegg

• Svar 884
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har vert på leting etter ny bil i det siste, en som ikke er så stor og er billig i drift. Ble litt inspirert av denne tråden faktisk, så nå har eg også kjøpt meg en Compact, ble en 2000 mod. 316i sort metallic :D skal hente den på søndag. Du må poste bilde av ferdigsotet lykter på bilen din Rabies! Tror eg skal gjør det på min også en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, velkommen i compact-klubben da :D

Må lage en tråd om den når du henter den, så vi får se ;)

Skal legge ut bilder, men må vaske og vokse bilen igjen først. Full av støv og pollen nå :(

Regner med at jeg tar det i morgen. Må ut å råne i natt tror jeg...

Noe morrosaker på nye bilen din eller? Felger, senk, m-plast, etc...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det! :D Bilen er ganske standard egentlig, sort metallic, aircondition, cd/radio, el.vinduer, varme i seter osv.. har planer for den, men må begrense det litt også da eg har endel andre utgifter for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller dagen etter faktisk når voksen er herdet.. Da vasker du og tørker og QD'er bilen.. Grunnen til vask? Jo for den har vært statisk ett døgn.. Lykke til med å gni alt støvet utover lakken :D

Sørg for at du bruker QD som er antistatisk da.. Vet hvertfall Pro Detailer til Chemical Guys er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, will do ;)

Kjøper primært stolene, for baksetet er til cab. Passer ikke min bil, men følger med på lasset, så hvis noen trenger cab baksete i beige skinn er det bare å si ifra :?

Bilder blir det masse av. M3 speilene må jo lakkes da. Er arktissilber nå (tror jeg det var) så ville kræsja litt med lakken min.

Og anlegget håper jeg på å få i løpet av neste uke hvis alt går så rent og raskt som jeg ønsker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen etter tur til holmestrand for å hente setene mine.

Tur retur nesten uten stopp, men det gikk greit når halve turen foregikk i nyinnkjøpte sportskinn seter :D

Kommer ikke helt over hvor gode disse er å sitte i.

f5ex1tjqzng5q98a0d27.jpg

Skinnet ser ut som jakka til Piirka, men det skal vi nok få fiksa på etterhvert.

Også må jeg prøve å skaffe. meg baksete og dør-/sidetrekk i samme farge :?

Har bare et mobilbilde, men man ser jo hva som har skjedd. (Digitalkameraet samarbeider ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...