Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Da har det seg sånn at jeg har lyst til å gå ned på dekkdim på mine 18"

har 40 fra før og synes det er for mye gummi :? sliter med å få senka den skikkelig fram pga det. så tengte å gå ned til 35. blir dette litt for lite eller? store sjanser for å bulke felg?

kan jo nevne at jeg har 18"/40/225 frem og 18"/35/255 bak :twisted:

Mulig at jeg må kjøpe meg nye felger frem for å få det til pga bredden på fremfelgene...?

Bilde:

mflizbocc0xo9fzgfolz.jpg

Skrevet

I forhold til bilens originale rulleomkrets på hjula er du så nært du kan komme i 18". Skal være fullt mulig å få senka nok med det oppsettet der, men det kommer selvsagt an på hvilket senkesett du har. Desto mindre gummi du har desto større sjanse for å ødelegge felgene, men det kommer jo også an på hvor solide felgene dine er. Bytter du til mindre dekk enn det du har i dag uten å gjøre noe med understellet vil det bare bli bedre plass i hjulbuen som igjen ser mindre pent ut. Jeg ville beholdt hjulene som de er og kjøpt annet senkesett, evt senkeskåler foran.

Skrevet

Har coilovers frem.. justerbart, så senker den slik at det ikke ser noe stygt ut med tynne dekk..;) tror nok felgene frem blir litt for brede ja.. bruker allerede 5mm spacer:S inpresset på felgene er 37.. ikke no dumt inpress egentlig i forhold til coiloversa.. må vel til å kjøpe meg nye frem, som ikke er så brede.. tror bredden frem var på 8,5.. litt for mye av det gode:S

Skrevet

Synes ikke senkingen på bilen din er så ille da, hvis du synes selve frontfangeren er for høy kan du jo kjøpe deg en m-tech frontfanger i stedet, den bygger noe mer ned enn den du har. Finnes også et utall lepper du kan kjøpe og sette på fangeren du har, men det er ikke mange av de som er noe særlig fine.

Skrevet

Skal faktisk hente meg det i morgen;) vi får se da vett:) funker det ikke for meg så betiller jeg opp 2 nye felger som ikke er så brede og dekk med 35 profil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...