Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 av felgene har vært kantkjørt på innsiden men er blitt rettet. 1 felg er helt ny og den siste er i god stand. Er noen ytterst få steinsprutskader på utsiden av 3 av de, men ikke rare greiene. 2 er uten dekk og 2 er ferdig balansert med 225/40 Kumho KU31. ikke blitt brukt etter balanseringen. Dekkene har ca 5mm mønster. Er slitt bittelitt mer på innsiden enn utsiden. Har 4 nye sentreringsringer, 5 senterkopper og 5 ventilhetter.

Nypris ca 13 lapper for bare felgene.

Kunne tenkt meg 8 lapper for de, men bud blir vurdert.

Bilder på bil og av de 3 som er brukt.

s8g10hro7erd05ksl6uy.jpg

bm80opnok2z8ths7kvxy.jpg

h4ci4p3ri6ywoau86u5a.jpg

ocsvx0mkrhcloyqsaluq.jpg

170ye8dmwwzned7zyd9w.jpg

Denne er desverre litt skitten på bildet, gikk tom for felgpuss da jeg pusset de i høst og har glemt det etterpå.

Bilder av de 2 som er rettet, ble gjort hos Sunnaas Hjulservice i Oslo.

9pkgivcgs8k79ems2dje.jpg

hna3wh9mcdj280ibznza.jpg

Skrevet

Har du bilde av innsidene på de to som har blitt rettet? Ser etter felger og BBS CH er et av alternativene. Skal vel ikke til østlandet før våren??

Skrevet
Har du bilde av innsidene på de to som har blitt rettet? Ser etter felger og BBS CH er et av alternativene. Skal vel ikke til østlandet før våren??

Kan fikse bilder i morgen.

Har ikke noen planer om å reise til Østlandet nei.

Skrevet
hva er ca pris på disse?

Hvis du tenker på nye, så har jeg fått opplyst mellom 3000 og 3500 pr stk uten dekk hos Gundersen, de prisene som står på nett er fra 2006 var svaret jeg fikk. Tenker du på hva jeg vil ha, så er det 8000 for alle. Hvis det var noe annet du tenkte på får du spesifisere, mener all nødvendig info står i det første innlegget.

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...