andersab Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg var å handlet nye hvite lykter hele veien rundt + angel eyes til bilen min i dag. Sto i garasjen etpar timer for å bytte, og ble rimelig bra fornøyd! Helt til slutt skulle jeg åpne garasjeporten for å få bilen ut i mørket... Mens porten gikk opp veltet et 2M lang vater som sto opp langs veggen og falt selvfølgelig ned på bilen min Resultatet var en lakkskade midt på siden over venstre bakjul. Det er ikke bulk, men den har slått av en bra lakkflekk på ca 1x1 cm helt inn til metallet. Skal begynne å ringe noen lakkverksteder i morgen, for dette må bli helt bra og det er ikke snakk om å begynne å surre med sparkel osv selv. Spørsmålet i mellomtiden er om noen har noen formening om hvor mye dette vil koste? Og vil noen klare å få det 100% bra igjen? Hvis noen har tips om noen bra lakkerere i jessheim/eidsvollområdet så kom gjerne med det! PS. Fargen på bilen er sølvgrå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Kjøp lakkstift med bilens fargekode og fyll opp skaden i flere omganger,la det tørke godt en ukes tid og poler med rubbing,eventuellt puss med vannpapir 1000-1200 og poler etterpå.Har gjort dette med hell flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersab Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2008 Har tenkt på det, men det blir en sånn halvveis-løsning. Det er et rimelig stygt sår, så det må nok mer til. Er et "flak" av lakken som har blitt slått av helt inn til metallet. Bilen er helt strøken fra før, så det blir vanskelig å leve med. Ca pris og resultat, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 http://www.lakkproffen.no/ de er flinke til sånt. brukt dem på jobb noen ganger. ser ikke at det har vert noe skade der etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 22, 2008 Share Skrevet Januar 22, 2008 Hva lærte du av dette da??? Neste gang ligger vateret på gulvet ol. Snakk om irriterende a:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 Du kan kanskje sende et bilde til: http://www.micropaint.no/produkterogtjenester.html Har ikke prøvd dem selv, men høres jo bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersab Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Takk for tips, skal ta meg en ringerunde nå. Ser iallefall ut som det er muligheter for å få det perfekt igjen Har nå renska garasjen for alle faretruende ting som kan ramle ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå