Gå til innhold

Lakktrøbbel

andersab
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var å handlet nye hvite lykter hele veien rundt + angel eyes til bilen min i dag. Sto i garasjen etpar timer for å bytte, og ble rimelig bra fornøyd! Helt til slutt skulle jeg åpne garasjeporten for å få bilen ut i mørket... Mens porten gikk opp veltet et 2M lang vater som sto opp langs veggen og falt selvfølgelig ned på bilen min :(

Resultatet var en lakkskade midt på siden over venstre bakjul. Det er ikke bulk, men den har slått av en bra lakkflekk på ca 1x1 cm helt inn til metallet.

Skal begynne å ringe noen lakkverksteder i morgen, for dette må bli helt bra og det er ikke snakk om å begynne å surre med sparkel osv selv.

Spørsmålet i mellomtiden er om noen har noen formening om hvor mye dette vil koste? Og vil noen klare å få det 100% bra igjen?

Hvis noen har tips om noen bra lakkerere i jessheim/eidsvollområdet så kom gjerne med det!

PS. Fargen på bilen er sølvgrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det, men det blir en sånn halvveis-løsning. Det er et rimelig stygt sår, så det må nok mer til. Er et "flak" av lakken som har blitt slått av helt inn til metallet.

Bilen er helt strøken fra før, så det blir vanskelig å leve med.

Ca pris og resultat, noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...