Gå til innhold

e46 Stealth 12" Kasse

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Endelig fått i gang butikken (planethifi.no) og ting begynner å roe seg litt med det reint praktiske i en oppstarts periode, noe som resulterer i tid til det som er moro, altså bilstereo bygging. :)

I helgen var det ikke noe på skjema så da ble det tid til montering av stereo i bilen. Denne bilen brukes mye om sommeren til fiske og diverse andre utflukter der en e46c med 19" har ingenting å gjøre. Med dette tatt i betraktning så var det ikke aktuelt å legge beslag på store deler av bagasjerommet, så valget ble en "stealth" kasse.

Legger ut noen bilder.

Hevet gulvet i batterikassen, ingen batteri der i denne bilen.

18012008083.jpg

Klar for glassfiber.

18012008086.jpg

I gang med støyping.

19012008088.jpg

19012008090.jpg

Litt snekkring

19012008091.jpg

Fleese og polyester har herdet.

19012008096.jpg

Ferdigsparklet og klar for opptrekking.

20012008105.jpg

Her poserer kassadama vår med det ferdige produkt. ;) ;)

20012008109.jpg

Noen bilder av kassen satt inn i bilen.

20012008114.jpg

20012008115.jpg

20012008112.jpg

20012008110.jpg

Mulig jeg burde fjernet lyset som er der på høyre siden for syns skyld, så litt rart ut at det kom lys ut der! :D More to come! Hope you like!

Subben som er brukt er en Hertz HX 300 D med modifisert ES 300 Grill!

Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

digg d dær ja alex, driv å leite ætter litt tips å triks t min egen e46, men blir litt vanskelig sånn dær på min, har batteri baki der æ vett:P sånn som det e idag så e d jo ikke plass t nå anna i bagasjerommet pga subban =/ 4 x p3 12" mn e no værd d:p har jo baksæta xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
tøft. selger du slike kasser?

Hei Steinar! Vi selger ikke slike kasser ferdig, men vi lager slike på bestilling, stort sett er det små endringer på alle kassene så det er best å lage den i bilen som skal ha den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digg d dær ja alex, driv å leite ætter litt tips å triks t min egen e46, men blir litt vanskelig sånn dær på min, har batteri baki der æ vett:P sånn som det e idag så e d jo ikke plass t nå anna i bagasjerommet pga subban =/ 4 x p3 12" mn e no værd d:p har jo baksæta xD

Hehe.. bli vanskelig med en slik løsning med alt det der baki ja! ;) Du får komme innom butikken en dag så jeg får sett og hørt på anlegget ditt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. bli vanskelig med en slik løsning med alt det der baki ja! ;) Du får komme innom butikken en dag så jeg får sett og hørt på anlegget ditt! :)

hehe ska få komme mæ en tur innom vettu;) mn blir litt vanskeli no får tia:P camilla kan sikkert fortæll dæ koffor:p:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jeg har en BMW E46 sedan 2002 modell... Vil det være et problem å bygge inn en 10" på denne måten i min bil (med tanke på batteri)?

Vil at den skal ha EKSAKT samme stoff som er i bagasjerommet fra før...

Så veldig ryddig ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei! Sorry for sent svar! Annbefaler 10" som du er inne på her, selv har jeg 12" men jeg har også bygd kassen litt ned i "batteri rommet". Stoffet skal ikke være noe problem å få til å matche. :) Send meg en pm med eposten din så sender jeg noen flere bilder.

Mvh Alex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...