Gå til innhold

Xenon ombyggingskitet som selges i webshop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det? Og hvordan er det å bruke dette settet i sorte DE lykter?

Takker for innspill.

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har to slike sett på min Touring! Det ene har jeg hatt på i over to år, det andre i litt over ett, ingen problemer så langt! Men jeg har ingen erfaring med xenon i sorte DE lykter :)

Skrevet

Ok. Høres bra ut :) Er jo en meget bra pris!

Hvor har du montert xenon? Nær og fjernlys? Og ble det vesentlig bedre lys etter byttet?

Skrevet

Kan hvertfall svare for meg.;) jeg monterte kun i nærlys. da jeg fryktet at i fulltlys ville det ta tid før det tente. så det ble "mørkt" en stund. vel uansett. ble ekstremt bra lys;) vill si opptil 3-5 x bedre. dessuten så blir lyset nærme bilen mye mer likt dagslys. men dette er vel noe folk har fått med seg allerede:P jeg brukte ca 10 min totalt på å montere settet i min E34. det som tok lenger tid å jeg gjorde i senere tid var å skjære hull i koppen bak pæra for å få inn en sokkel. og plassering av ballastene. men fortsatt lekene enkelt;) med en tøff finnish.;)

Skrevet

Det var godt å høre :D Er i første omgang nærlys jeg også kunne tenkt meg å prøve, da jeg syns nærlysene i E34`n nesten er katastrofale.

Da blir det bestilling!

Skrevet

Når det gjelder prisen er det 1499,- for settet, altså begge sider, eller er det 1499,- pr. side?

Skrevet

En bonus i forholdt til at man får bedre lys er jo at det ser litt tøft ut også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...