Gå til innhold

Hakkapeliita 4, bra dekk, bra pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du vil kunne få enda bedre dekk til under 4000,- Jeg ville ha sjekket dekktester, f.eks den TV2 hjelper deg viser hvert år.

Edit: Det dekket gikk visst til topps(sammen med 4 andre) i 2006(TV2 hjelper deg / Motor). Så sikkert et bra dekk. Men Hakkepelitta5 er vel enda bedre, fikk delt første plass på sist test.

Skrevet

det er en GOD pris! men har du vurdert piggfri?

mye mer behagelig! og bedre på vinterføre, snø.

ikke tru på dekktester. de er kjøpt og betalt av CONTI

Skrevet

Hakka 4 er kjempe dekk det... Var jo de som kom best ut i test vinteren før hakka 5 kom.. Hadde hakka 4, og var veldig fornøyd, har hakka 5 nå og er også veldig fornøyd. Så det er bra dekk.

Skrevet

fikk tilbud om Hakka 5, men han karen som selger de ha han nesten ikke merket forskjell bortsett fra på helt blank is, da "hørte" man at Hakka 5 satt litt bedre:) var 800 kroner mer for hakka 5...

Skrevet

Det er sikkert et bra kjøp, men om du ikke skal kjøre for det meste på snø, så ville jeg styrt unna. Har selv hakka på min 118d, å er ikke fornøyd. Disse dekkene er utrolig myke (dertil godt egnet på snø) å med så lite snø som det er her på jæren hvor jeg bor, så er de ikke bra ø kjøre på. Hver gang jeg akselererer, samme om det er 1. eller 5. gir, så er dekkene så myke, og "gir etter" slik at antispinn kobler inn. Så nå kjører jeg med antispinn konstant utkoblet. Jeg ville vurdert continental, eller michelin.

Skrevet

ikke tru på dekktester. de er kjøpt og betalt av CONTI

Kan du utdype det der ??

Continental har blitt tatt for juks med sin testvinner for 4. år på rad (eller noe sånt)

ContiVikingContact3 de leverte et helt annet dekk til test en det de sender forbruker. samme mønster, men en annen gummiblanding.

dette ble oppdaget, men "ingen" har hørt noe.

det sto i et svenskt blad. liknende Motor.

men ikke noe mer, merkelig? at det mest solgte dekket i norge bare er juks, så vet ikke nordmenn det?

jeg jobber med dekk, Bridgestone Blizzak WS50 er det beste dekket på vinterveier. (uten salt)

hvertfall på de bilene jeg har prøvd med det.

bmw: E28 E30 E36 E46 ford curder, mondeo, div. mercedes, osv.

"varte anbefala tå taxi sjaføra, som e lite svaktengt"

Skrevet

Nokian :)

Kjører nokian RSI på begge bilen (piggfri). Bimmern er flott.. tar asfalt, snø, is, våt is så godt som noe annet. Har ikke hatt noen ubehagelige episoder med antispinn inne.

Skrevet
Continental har blitt tatt for juks med sin testvinner for 4. år på rad (eller noe sånt)

ContiVikingContact3 de leverte et helt annet dekk til test en det de sender forbruker. samme mønster, men en annen gummiblanding.

dette ble oppdaget, men "ingen" har hørt noe.

det sto i et svenskt blad. liknende Motor.

men ikke noe mer, merkelig? at det mest solgte dekket i norge bare er juks, så vet ikke nordmenn det?

Ok. Visst det der stemmer så er det jo helt for j...... Vil det si at piggdekket ContiVikingContact2 som ble brukt i sist test også muligens er trikset med ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...