S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 så den der, derfor jeg kjøpte settet. men min er på langt nær så høy bak. fremme blir den sikkert bra etterhvert som det setter seg. men bak for jeg nok enda problemer med subb når sommerdekka kommer på. han der kjørte vel med 17" rondeller? kan legge ut bilder snart. må bare la det sige litt. for akkurat nå ser jeg ikke forskjell i det hele tatt. må og til biltilsynet en tur i mårra..
ingard Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 så den der, derfor jeg kjøpte settet. men min er på langt nær så høy bak. fremme blir den sikkert bra etterhvert som det setter seg. men bak for jeg nok enda problemer med subb når sommerdekka kommer på.han der kjørte vel med 17" rondeller? kan legge ut bilder snart. må bare la det sige litt. for akkurat nå ser jeg ikke forskjell i det hele tatt. må og til biltilsynet en tur i mårra.. Ja, 17".. Jeg får to knapt to fingre (to fingre oppå hverandre) mellom min 10x18 rondell og skjermen. Du? Har ikke prøvd med passasjerer (annet enn framme).. Så det kan bli spennende..
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 bare å se på bildene av bilen. ligger på 1. siden. får nesten en fingertupp imellom. det var riktignok med de gamle fjørene, men tror ikke det ble noe bedre med de nye.. kjører du 255 eller 265?
ingard Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 bare å se på bildene av bilen. ligger på 1. siden.får nesten en fingertupp imellom. det var riktignok med de gamle fjørene, men tror ikke det ble noe bedre med de nye.. kjører du 255 eller 265? 255, så er vel kanskje derfor jeg får en finger mer inn.. ( ) Synes du har fin høyde bak jeg.
S.Hafsmo Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 njamja. hadde gjort seg med en cm. til, derfor jeg gikk fra 40mm senk til 30mm senk. men det blei jo faen ikke no forskjell.. skal se etterhvert som jeg får på sommerfelger osv. om jeg får tatt et par bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå