Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en Garmin Nuvi 200 for en tid tilbake. Når jeg kjører f.eks Trondheim-Værnes med den, og jeg ligger på E6 i 100 km/h, så ber den meg kjøre av til høyre og venstre i vilden sky, og kjøre laaaaange omveier. Når jeg ikke gjør det rekalkulerer den og kommer med enda lengre veier. Spesielt v/Hommelvika/sveberg og videre. Virker som den er helt idiot i hodet. Jeg er også meget misfornøyd med nøyaktigheten. Noen ganger får jeg en fart på 190 km/h stikk motsatt retning av den jeg kjører, og da begynner den å rekalkulere igjen.

Hvordan funker det i tunneller egentlig? Slår den seg over i simulator-mode når den vet det er en tunnell? Farten låser seg hvertfall i 78 kmH7 til jeg er ute av tunnellen igjen. Men hvis tunnellen er lang, f.eks Væretunnellen, så sier den "mistet satellittdekning"

Noen med tilsvarende erfaringer`? Løsning?

Skrevet

har ikke vært borti den modellen du har der men har du prøvd og oppgradere den på www.garmin.no

har en garmin 660 og er meget fornøyd med den.

noen som kan fortelle meg hvordan jeg får fotoboks varsler på den?

Skrevet

Har den veiene da? Blir bare rot hvis du har et gammel kart som f.eks mangler en motorvei eller noe. Det skjer også mye rart hvis du mister kontakt nå og da av en eller annen grunn.

At de detter ut i tunneler er jo slik det blir når de ikke er koblet til bilen på noen måte.

Skrevet

Jeg har forsøkt modellen med omtrent samme resultat, jeg kjørte Tr.heim - Bergen og det endte med at jeg slo den av :)

Men hvordan får du fotoboksene innpå ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...